نسخه چاپی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: پایگاه سوم شكاری شهید نوژه همدان از توان رزمی بالایی برخوردار است

با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، مراسم فارغ التحصیلی خلبانان F۴ در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان اف ۴ این نیرو در همدان گفت: پایگاه شکاری شهید نوژه از توان رزمی بالایی برخوردار است و خلبانان و کارکنان این یگان آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان این پایگاه علاوه بر بحث رزمی در بحث فرهنگی، سیاسی و عقیدتی نیز همیشه ثابت قدم و پیشگام بوده و هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی مناسب فرهنگی در پایگاه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به خلبانان جوان فارغ التحصیل شده برای مطالعه منش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خلبانان جوان باید به این نکته توجه داشته باشند که تجهیزات و امکانات نظامی همیشه تعیین کننده نیست، بلکه روش های ابتکاری، استفاده از تاکتیک های نوین و باور فرد استفاده کننده از تجهیزات است که عامل اثر گذار و تعیین کننده در صحنه نبرد می باشد.

وی ایمان و دین داری را رمز موفقیت خلبانان نیروی هوایی ارتش معرفی و تاکید کرد: باید با تقویت بنیه دینی، ایمان قلبی خود را برای مقابله با تهدیدهای پیش رو آماده کنیم.

در پایان این مراسم از فارغ التحصیلان خلبانی هواپیمای شکاری اف ۴، استادان خلبان های آموزش دیده با اهدای لوح، تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است در این مراسم، حجت الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر معتمد فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی حضور داشتند.

۱۳۹۵/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...