نسخه چاپی

افتخاری: رحمتی باید در رفتارش تجدیدنظر كند

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید به باشگاههای بازیكنان مورد نظر برای جذب آنها نامه فرستاده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رضا افتخاری درباره لیست خروجی بازیکنان استقلال گفت: ما در جلسه‌ای ساعت‌ها درباره بازیکنانی که باید از لیست خارج شوند صحبت کرده‌ایم و اینکه گفته شده سید مهدی رحمتی جزو این لیست خروجی است را تکذیب می‌کنم. بحثی درباره رحمتی صورت نگرفت اما درباره بازیکنان خروجی چون به جمع‌بندی نرسیدیم، قرار شد آن‌ها بنشینند و دوباره با هم تصمیم بگیرند.

وی درباره لیست ورودی نیز گفت: لیست ورودی تیم مشخص شده و ما هم رسما به باشگاه‌های این بازیکنان نامه زدیم و از آن‌ها خواستیم که این بازیکنان را در اختیار باشگاه استقلال بگذارند چون استقلال قرار است در لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران باشد.

او ادامه داد: ما می خواهیم این بازیکنان را جذب کنیم تا حضور پرقدرت در آسیا داشته باشیم. بازیکنان مدنظر ما رحیم زهیوی است که نامه‌اش را امروز به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کردیم. همچنین درباره ایمان مبعلی با شهریاری مدیرعامل باشگاه نفت صحبت‌هایی داشته‌ام و نامه پیشنهاد جذب این بازیکن را هم به باشگاه نفت ارائه کرده‌ایم. در مورد شهباززاده هم از قبل با او مذاکراتی داشتیم که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. ما منتظریم تا تکلیف این بازیکنان را باشگاه‌هایشان مشخص کنند تا در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات با آن‌ها به فکر گزینه‌های دیگر باشیم.

افتخاری درباره لیست خروجی این تیم خاطرنشان کرد: تا الان لیست خروجی به ما اعلام نشده است. قرار بر این شد که یک جلسه دیگر با کادر فنی داشته باشیم و درباره این جلسه صحبت کنیم. در مورد اینکه افراد کنار تیم کاهش پیدا کنند هم کادر فنی چنین درخواستی نداشته و این چیزی است که هیات مدیره از ما خواسته بود تا افراد کنار تیم را کاهش دهیم.

افتخاری ادامه داد: من باید واقعیت را بگویم. بعد از بازی با سپاهان آقای رحمتی با من تماس گرفت و گفت من رضایت‌نامه‌ام را می‌خواهم که من به ایشان گفتم احساسی تصمیم نگیر و چند روزی فکر کن و بعد از آن بیا باشگاه و با هم تصمیم بگیریم. سپس آقای رحمتی از من خواست که تا فردا به ایشان جواب دهم اما مهدی رحمتی پیگیری نکرد و چند ساعت بعد مصاحبه‌ای مبنی بر ماندن در استقلال انجام داد. رحمتی باید در رفتارش تجدید نظر کند و بتواند اعتماد منصوریان را جلب کند.

افتخاری درباره اختلافات نیز گفت: اختلافی بین منصوریان و رحمتی قبل از بازی با تراکتورسازی پیش آمد که خیلی اختلاف مهمی نبود. آقای منصوریان به من گفت که رحمتی در لیست خروجی من نیست اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام و به شما اعلام خواهم کرد. ا ختلاف رحمتی و منصوریان از زمانی که رسانه‌ای شد و به بیرون درز کرد، جمع کردنش سخت شد و علیرضا منصوریان برای جمع کردن این اختلاف مجبور شد به دروازه‌بان اولش در بازی با سپاهان بازی ندهد.

وی ادامه داد: امیدوارم این بازی‌ نکردن تلنگری شود تا سید مهدی رحمتی در رفتارش تجدید نظر کند و بتواند در بازی‌های آینده به تیم کمک کند. شما دیدید که بازی با سپاهان تیم با روحیه و انگیزه‌ای بالا پا به میدان گذاشت و اگر این تیم علاوه بر این روحیه و انگیزه تقویت نیز شود، می‌تواند نماینده شایسته‌ای در لیگ قهرمانان آسیا برای ایران باشد.

۱۳۹۵/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...