نسخه چاپی

كمك داوری كه دلالی بازیكن می كند!

سال هاست ستاد منشور اخلاقی و كمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال فعال هستند و با این حال می توان با قاطعیت گفت مبارزه با فسادی كه در فوتبال ریشه دوانده نیاز به عزم جدی تمام اركان مرتبط با فوتبال دارد.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران، تا پیش از این بارها واژه "دست های پشت پرده" را شنیده ایم اما گاهی اوقات فساد تا حدی پیش می رود که این مرز را به سادگی درمی نوردد! درهر حال جریانی وجود دارد که به زعم بسیاری تعیین کننده اصلی بسیاری از اتفاقات فوتبال در ایران است و از سوی اهالی فوتبال به دست های پشت پرده معروف شده است.

در این بین مدت هاست برخی اهالی فوتبال شاهد فعالیت های گسترده(!) یکی از کمک داوران معروف فوتبال کشورمان که البته اخیرا قضاوت های زیادی هم به او داده نمی شود، هستند. این کمک داور معروف که بخش بزرگی از شهرتش را به خاطر اشتباهی فاحش در یکی از بازی های مهم سال های اخیر به دست آورده، این روزها به عنوان یک شبکه گسترده در فوتبال کشور فعالیت می کند و سعی در تعیین بسیاری از اتفاقات فوتبال در خارج از مستطیل سبز دارد.

بنا بر این گزارش، این کمک داور دستی هم در بازار نقل و انتقالات فوتبالی دارد و البته دلالی بازیکن تنها بخش اندکی از فعالیت های پشت پرده ای اش می باشد و در کنار این امر به تخلفات دیگری نیز می پردازد. از جمله تعیین نتایج برخی از بازی های قبل از آغاز و ادعای تاثیر گذاری در داوری بازی ها. البته عرصه فعالیت این کمک داور بیشتر به لیگ دسته اول و دسته دوم محدود شده است.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...