نسخه چاپی

راه جدید دلال ها در فوتبال را بهتر بشناسیم

وقتی مربیان نیز به ابزارهای دلالان تبدیل شوند، نتیجه این می شود كه می توان به هر نتیجه ای در رقابت های فوتبال شك كرد.

به گزارش نمابه نقل از مشرق، بعد از برخورد با شماری واسطه نا سالم و انجام برخی اقدامات در حوزه فوتبال، این امید میان اهالی این رشته ایجاد شد که قرار است اتفاقی افتاده و زمینه فوتبالی سالم و عاری از دخالت های بیرونی فراهم شود. وضعیتی که اگر ایجاد شود، دیگر می توان فقط به مستطیل سبز چشم دوخت و نگران حواشی دیگر نبود.
امابنظر می رسد تمامی سر و صداها فاقد ضمانت اجرا بوده چرا که شاهد حضور فعال دلال های ناسالم در میادین هستیم. این اشخاص که فعالیت گسترده ای در فصل نقل و انتقالات داشتند، اکنون در حال مهندسی نتایج لیگ برتر و دسته های پایین تر هستند.
وقتی شاهد برگزاری هفته های نخستین لیگ برتر هستیم، با کمی دقت متوجه برخی فعالیت ها می شویم که نشان می دهد، این جریان این بار به مراتب قوی تر و سازمان دارتر وارد عرصه شده است. آنقدر در این زمینه دارای تشکیلات هستند که حتی در رسانه ها و میان کارشناسان نیز نفوذ کرده اند تا در صورت لزوم بتوانند از سوی این جریان، بر تخلفات خود سرپوش بگذراند.
در سال های نه چندان دور، مربیانی که به دنبال تبانی با حریفان بودند، سراغ بازیکنان امین خود در تیم حریف رفته و از طریق آنها نتایج رقم می خورد؛ اما این روش توسعه عجیبی پیدا کرده است. امروزه علاوه بر این روش که حتی در موفقیت های برخی مربیان اثر مستقیم داشت، مربیان برای واگذاری نتیجه بازی به حریف، شدت تمرینات را قبل از مسابقه کاهش نمی دهند. این موضوع موجب می شود تا بازیکنان را به شدت خسته کرده و با کارآیی پائین به زمین بفرستند تا نتیجه مورد نظر دلال ها رقم بخورد.
مربیان منشوری از این راه نتیجه را به دیگر دوستان منشوری که تیم، مربیان و مسئولینش در خطر قرار دارند، واگذار می کنند؛ مانند فصل قبل که فلان مربی برای حفظ دوست و همکار سابقش بازی را واگذار کرد و در فصل جدید هم شاهدیم همان مربی چگونه در خانه حریفان دو پیروزی فوق العاده با تفاضل گل به دست می آورد. این همکاری موجب می شود تا دو مربی فاسد چنان عمل کنند که طرفین در عرصه مانده و به تخلفات خود ادامه دهند.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...