نسخه چاپی

اعلام 12 اخطار به هواپیماهای فرامنطقه‌ای

در جریان برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق كشور، بیش از 12 مورد اخطار به هواپیماهای نیروهای فرامنطقه‌ای در خصوص عدم نزدیك شدن به محدوده هوایی آسمان منطقه عمومی رزمایش داده شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: در جریان برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور، بیش از 12 مورد اخطار به هواپیماهای نیروهای فرامنطقه‌ای در خصوص عدم نزدیک شدن به محدوده هوایی آسمان منطقه عمومی رزمایش داده شده است.

امیر عباس فرج‌پور علمداری سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7، درباره علاقه و تلاش هواگردهای نیروهای فرامنطقه‌ای به جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی منطقه عمومی رزمایش پدافند هوایی ارتش، خاطر نشان کرد: در سه روز گذشته بیش از ۱۲ مورد اخطار به هواپیماهای نیروهای فرامنطقه‌ای در خصوص عدم نزدیک شدن به محدوده هوایی آسمان منطقه عمومی رزمایش داده شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) پیش از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 در نشستی خبری با بیان اینکه «این رزمایش در حساس‌ترین نقطه کشور برگزار می‌شود»، خطاب به هواپیماهای فرامنطقه‌ای عبوری در بیرون از مرزهای هوایی خلیج فارس و دریای عمان، تاکید کرد: توصیه همیشگی پدافند هوایی این است که این هواپیماها کما فی‌سابق باید حریم خود را حفظ کنند و از صحنه و منطقه رزمایش به دور باشند.

رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ از روز دوشنبه در منطقه‌ای به وسعت ۴۹۶ کیلومتر مربع در استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش با مشارکت یگان‌های مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در حال برگزاری است.

۱۳۹۵/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...