نسخه چاپی

موسوی نژاد در گفتگو با نما:

رایزن فرهنگی ایران در آلمان با هدف خاص مازوخسیم را انتخاب كرده‌است/ دستگاه دیپلماسی باید در جهت حضور مازوخسیم در سفارت ایران پاسخ دهد

عکس خبري -رايزن فرهنگي ايران در آلمان با هدف خاص مازوخسيم را انتخاب کرده است/ دستگاه ديپلماسي بايد در جهت حضور مازوخسيم در سفارت ايران پاسخ دهد

نماینده ادوار مجلس گفت: معتقدم كه رایزن فرهنگی ایران در آلمان با هدف خاص مازوخسیم فرانسوی را برای برگزاری مراسم عاشورای حسینی برگزیده اند و نمایندگان مجلس باید از وزیر ارشاد و دستگاه دیپلماسی كشور در این مورد سوال كنند.

سید مهدی موسوی نژاد، نماینده مردم ادوار در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به بکار گیری یک مازوخسیم (خود زن) در برگزاری مراسم عاشورا در برلین، گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در حوزه مراسمات مذهبی و فرهنگ عاشورایی، مقاومت و ارزشی با آن مواجه هستیم این است که موضوع نگاه فردی مدیریت بخش فرهنگ را به افراد خاصی قرار می دهند که هیچ سنخیتی با مراسم مذهبی ما مسلمانان ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: مدیر برگزاری مراسم عاشورایی که با فرهنگ عاشورایی و مقاومت و ارزشی ما سنخیتی ندارد بدون اطلاع و هماهنگی سفیر ایران در آلمان انجام نشده و سفیر در این زمینه مطلع بوده است.

به گفته موسوی نژاد، اقدام به کارگیری افراد مازوخسیم(خود زن) در برگزاری مراسم عاشورایی و اربعین سالار شهیدان در برلین برنامه ریزی شده و با اهداف خاصی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: "جان جان آریاز" را مسئولان ما از روی شناخت به عنوان برگزار کننده مراسمات مذهبی انتخاب کرده اند.

نماینده ادوار بیان کرد: جریان نفوذی که در دولت وجود دارد زمینه حضور جان جان آریاز مسئول برگزار گننده جشنواره توت فرنگی در آلمان را فراهم کرده‎اند.و این گونه رفتارها نشان دهنده این است که دستگاه فرهنگی و دیپلماسی کشور به این موضوعات اهمیت نمی دهند.

وی در ادامه به سخنان و اظهارات جان جان آریاز فرانسوی که بیان کرده بود "آن چیزی که برای من مورد علاقه است شهوت گرایی و تمایل به برنامه‎های جنسی است، گفت: اظهارات جان جان آریاز به چشم مسئولان سفارتخانه ایران نیامده است و مسئولان ارشد نظام باید مسئولان با عوامل این موضوع به جدی برخورد کنند که به چه دلیل این اقدامات را انجام داده‎اند.

موسوی نژاد اظهار داشت: آیا در آلمان شخصیت دیگری وجود نداشت یا مسلمان دیگری در آلمان نبود که از این فرد مازوخسیم بهره گرفتند؟ این در حالی است که در آلمان مسلمانان بسیاری زندگی می کنند که می توانستیم از آنها در برگزاری مراسم مذهبی بهره بگیریم.

نماینده ادوار در مجلس بیان کرد: رایزن فرهنگی ایران در برلین با این اقدام خود کار کثیف و زشتی را انجام داده است.

موسوی نژاد بیان کرد: در آلمان قحط الرجال مذهبی وجود داشت که رایزن فرهنگی ایران جان جان آریاز را به عنوان برگزار کننده مراسم عاشورا انتخاب کرده است.

وی در خاتمه گفت: معتقدم که رایزن فرهنگی ایران در آلمان با هدف خاص مازوخسیم فرانسوی را برای برگزاری مراسم عاشورای حسینی برگزیده اند و نمایندگان مجلس باید از وزیر ارشاد و دستگاه دیپلماسی کشور در این مورد سوال کنند

۱۳۹۵/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...