نسخه چاپی

ازحضور حاشیه سازان دردولت متاسفم

رئیس بازرسی كل كشور در پاسخ به اظهارات معاون اول رئیس جمهور كه گفته بود یك عضو طرد شده دولت در زمان تصدی گری اش حدود 21 میلیارد تومان را به طور غیر قانونی از وزارتخانه خارج كرده بود افزود: چنین پولی از وزارت كشور خارج نشده بلكه به عنوان وام در اختیار كاركنان این وزارتخانه قرار گرفته است.

به گزارش نمابه نقل از 598 ، مصطفی پورمحمدی در گفتگو با مهر در پاسخ به اظهارات معاون اول رئیس جمهور که گفته بود یک عضو طرد شده دولت در زمانی که در دولت مشغول به کار بوده حدود 21 میلیارد تومان که با سود متعلقه آن به بیش از 30 میلیارد تومان بالغ می شود را به طور غیر قانونی از وزارتخانه خارج کرده، با اشاره به اینکه چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می کنند آن را علنی نمی کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم افزود: مورد اتهامی آقای رحیمی وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از 3هزار نفر از کارکنان این وزارت خانه وام پرداخت کردم که وام گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می دادند.

پورمحمدی گفت: بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس گیری آن اقدام می کرده است.

وی افزود: بنده سه ماه بعد از پرداخت این وام به کارکنان و کارمندان وزارت خانه را ترک کردم و مسئولان بعدی باید پاسخگو باشند.

وی با ابراز تاسف از حضور حاشیه سازان در دولت تاکید کرد: در زمان حضورم در دولت ما همیشه یار دولت بودیم نه بار دولت، اینکه می گویند اخراجی ها، خودم هم آن را درک نمی کنم.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...