نسخه چاپی

روحانی پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ كرد

حسن روحانی رییس جمهوری در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی،علوم ‌تحقیقات و فناوری و دادگستری،پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا،ابلاغ كرد.

به گزار نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،"قانون موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواک"،"قانون موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه به انضمام تشریفات(پروتکل) الحاقی" و "قانون موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان" ، سه قانونی بودند که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد.

روحانی همچنین در نامه‌ای به وزارت دادگستری،قانون معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری را برای اجرا ابلاغ کرد.

قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن فرهنگستان‌ها و مجامع علمی آسیا نیز قانونی بود که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

۱۳۹۵/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...