نسخه چاپی

كری: اوباما همواره به امنیت اسرائیل پایبند بود

وزیر امور خارجه آمریكا طی سخنانی درباره قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل گفت كه واشنگتن در دوران ریاست جمهوری اوباما همواره به امنیت اسرائیل پایبند بوده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا در محل وزارت خارجه در مورد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه اسراییل، آینده روابط آمریکا و اسراییل و فلسطین سخنرانی کرد.

کری در این سخنرانی گفت: راه حل دو دولت تنها راه صلح بین اسرائیل و فلسطینیان است و در حال حاضر این راه‌حل در خطر افتاده است.

وزیر امور خارجه آمریکا به قطعنامه چند روز پیش در شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و گفت: اقدامی که در شورای امنیت انجام دادیم در راستای ارزش های ما بود.

وی گفت: دولت اوباما بیشترین حمایت را از اسرائیل داشته است اما برخی معتقدد که دوستی ما با برخی کشورها بدان معناست که تمامی سیاست‌های آنها را حتی اگر با سیاست‌های ما در تضاد باشد قبول کنیم. من تمایل دارم بار دیگر بر دفاع از منافع آمریکا تاکید کنم.

کری اضافه کرد: در دوران ریاست جمهوری اوباما، دولت آمریکا همواره به امنیت اسرائیل و راه حل دو دولت به عنوان تنها راه حل برای آینده اسرائیل پایبند بود.

۱۳۹۵/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...