نسخه چاپی

فنایی:غیاثی ثابت نكند شكایت می‌كنم

عکس خبري -فنايي:غياثي ثابت نكند شكايت مي‌كنم

عضو مستعفی كمیته داوران گفت: بهتر است غیاثی طوری صحبت كند كه پیگیرد قانونی نداشته باشد و اگر نتواند صحبت‌هایش را ثابت كند شكایت می‌كنم.

به گزارش نمابه نقل از فارس، کمیته داوران قرار است امروز در جلسه ای لیست بین المللی داوران را انتخاب کند. این انتخاب در شرایطی صورت می گیرد که هنوز وضعیت این کمیته مشخص نشده و بعد از اعتراض برخی اعضا از جمله محمد فنایی و مسعود مرادی نسبت به نامشخص بودن وضعیت دپارتمان داوری، همچنان در فدراسیون کسی به فکر بهبود اوضاع برنیامده است.

هفته گذشته محمد فنایی در اعتراض به بی تفاوتی فدراسیون در گفت و گو با فارس اعلام کرد که از سمت خود در کمیته داوران استعفا کرده با این حال امروز فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران با فنایی تماس گرفت تا وی در جلسه امروز شرکت کند اما وی اعلام کرد از سمت خود استعفا کرده و حاضر به به بازگشت نیست.

فنایی در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: وقتی استعفا داده ام هرگز باز نمی گردم. فکر هایم را کردم که چنین تصمیمی گرفتم. وقتی صحبت های رضا غیاثی را هم خواندم بر تصمیم خود مصمم تر شدم. او گفته دست هایی پشت پرده است. من به غیاثی می گویم با توجه به سابقه طولانی در داوری حداقل طوری صحبت کند که پیگرد قانونی نداشته باشد و کسی نتواند اعلام جرم کند.

وی افزود: شما چطور تهمت می زنید و از دست های پشت پرده سخن می گویید؟ اگر دلیلی برای این صحبت خود ندارید چرا عوام فریبی می کنید؟ اگر غیاثی نتواند صحبت خود را اثبات کند قطعا شکایت می کنم.

فنایی خطاب به غیاثی گفت: برای خدمت به کمیته داوران آمده بودیم اما اکنون که استعفا داده ام و شما هم خوشحال شده اید دیگر به این سمت باز نمی گردم. من از غیاثی می خواهم به خاطر سمتی که دارد در صحبت های خود بدآموزی نداشته باشد و هر چه به ذهنش می رسد نگوید. مطمئن باشد استعفای من نمایشی نیست و او می تواند خوشحال باشد.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...