نسخه چاپی

نامزدهای انتخابات آتی «برنامه‌ها» و «كادر اجرایی» خود را اعلام كنند

عکس خبري -نامزدهاي انتخابات آتي «برنامه‌ها» و «کادر اجرايي» خود را اعلام کنند

عضو جبهه پایداری گفت: به طور حتم كسانی كه قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند باید گفتمان، برنامه‌ها و كادر اجرایی خود را مشخص و مطرح كنند.

به گزارش نما، محمد سلیمانی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تجربه نشان داده است که در کشورمان عمدتاً اشخاص، محور اصلی در انتخابات بوده است.

وی ادامه داد: اما در شرایط فعلی و باتوجه به تغییر رویکرد مردم به اشخاص انتظار این است که برنامه محوری در اولویت اصلی قرار گیرد.

سلیمانی افزود: به طور حتم کسانی که قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند باید نظرات خود را درباره اینکه چه گفتمانی را ترویج و از چه کسانی در کادر اجرایی خود استفاده می‌کنند مطرح کنند.

سلیمانی اظهار داشت: باتوجه به اینکه برنامه‌محوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است انتظار می‌رود نامزدهای ریاست‌جمهوری به طور کلی شاخص‌ها و اولویت‌های کاری مورد‌نظر خود را به مردم ارائه دهند اگرچه در این راستا نباید از قابلیت‌های فردی نیز گذشت زیرا نامزد ریاست‌جمهوری باید توان مدیریت اداره کشور را داشته باشد.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: نامزدهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باید همکارانی را که قصد همکاری با آنها را دارند مشخص کنند.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...