نسخه چاپی

خجسته: حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم دربرابر دشمنان بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه حماسه ۹ دی اجماع دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را با شكست روبه‌رو كرد، گفت: بصیرت مردم ایران در خلق حماسه ۹ دی حركتی بی نظیر بود.

به گزارش نما، امیر خجسته با بیان اینکه حماسه 9 دی عاشورایی دیگر بود، اظهار داشت: این حماسه سبب زنده ماندن عدالت وحقیقت در جامعه شد و ریشه استکبار، ظلم و شمرهای زمانه را خشکاند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مردم در مقابله با جریان فتنه ستودنی است، افزود: حماسه 9 دی پیوند امت با امامت و ولایت بود که باید به درستی برای آیندگان تشریح و گرامی داشته شود.

مردم در 9 دی جبهه استکبار را نا امید کردند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در آن لحظات حساس وارد عرصه شدند و با ناامید کردن استکبار، توطئه‌های آنها را به خودشان بازگرداندند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار و هم‌دستان آنها که امید داشتند در فتنه 88 ولایت و ارزش‌ها را نابود کنند، عنوان کرد: آنها در فتنه 88 با هماهنگی نیروهای خود در داخل و خارج از کشور می‌خواستند تکلیف انقلاب را یکسره کنند، که بصیرت مردم مانع از این کار شد.

حماسه 9 دی اوج بصیرت مردم دربرابر دشمنان بود

خجسته ابراز کرد: در حماسه 9 دی بصیرت مردم در اوج خود قرار گرفت به گونه‌ای که استکبار جهانی را به خطر انداخت و چشم فتنه را بیرون آورد.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی، بیان کرد: حضور باشکوه مردم در 9 دی ماه 88 اهمیتش از همه اتفاقات انقلاب اسلامی مهمتر بود چراکه دشمنان آمده بودند که ریشه انقلاب را بخشکانند، اما مردم نگذاشتند یزیدیان زمان به اهداف خود برسند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری فکر می‌کنند مشکلات موجود سبب یاس و ناامیدی مردم شده است در حالیکه،مردم علیرغم وجود مشکلات تابع ولایت و وفاداربه ارزش‌های انقلاب و راه شهدا هستند.

پایداری و تبعیت مردم از ولایت، با افزایش بصیرت بیشتر می‌شود

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کنونی مردم مسئله‌ای است که باید حل شود، تصریح کرد: هیچ مانعی حتی تحریم نمی‌تواند ولایت‌پذیری مردم را سست کند.

خجسته افزود: بزرگترین سرمایه ما اعتقاد مردم به نظام اسلامی است؛ مردمی که در برابر صدها توطئه داخلی و خارجی مقتدارانه ایستاده‌اند و با افزایش بصیرت، پایداری آنها بر آرمان‌های انقلاب ارزش‌ها و تبعیت از ولایت افزایش می‌یابد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...