نسخه چاپی

وزیر اقتصاد باز هم در كمیسیون حمایت از تولید ملی حاضر نشد

عکس خبري -وزير اقتصاد باز هم در کميسيون حمايت از توليد ملي حاضر نشد

یك عضو كمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: جلسه كمیسیون حمایت از تولید ملی امروز برگزار شد و وزیر اقتصاد بار دیگر به علت مشغله كاری در این جلسه حضور پیدا نكرد.

به گزارش نما، حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: جلسه کمیسیون حمایت از تولید ملی امروز برگزار شد و وزیر اقتصاد بار دیگر به علت مشغله کاری در این جلسه برای برگزاری نشست مشترک حضور پیدا نکرد اما در این جلسه رئیس سازمان خصوصی‌سازی به ارائه گزارشی در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده در بخش خصوصی‌سازی پرداخت.

وی گفت: همچنین در این جلسه مقاماتی از دیوان محاسبات، مرکز پژوهشهای مجلس، اتاق بازرگانی و سازمان بورس نیز حضور داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این طرحی در ارتباط با خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی و ورزش حرفه‌ای توسط تعدادی از نمایندگان به کمیسیون ارائه شده بود که در این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسید و جزئیات آن در جلسات آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه خط‌ مشی کمیسیون نیز مورد بحث قرار گرفته و به تصویب رسید که بر اساس آن در حوزه نظارت، نظارت بر اجرای قوانین اصل 44، قوانین مصوب در حوزه حمایت از تولید ملی و اجرای قوانین بهبود فضای کسب و کار و در حوزه تقنینی اصلاح قانون اجرای اصل 44 و همسوسازی سایر قوانین با این قانون و نیز بررسی طرحهایی که در حوزه اقتصاد در شرایط کنونی دارای اولویت می‌باشد. همچنین اصلاح ساختار از جمله در صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار از دیگر برنامه‌های کاری این کمیسیون خواهد بود.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...