نسخه چاپی

عضو كمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با نما :

حماسه 9 دی سند افتخار ملت ایران است

عکس خبري -حماسه 9 دي سند افتخار ملت ايران است

ولی داداشی عضو كمیسیون اصل نود مجلس گفت: 9 دی سند افتخار ملت بزرگ ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اثبات عشق به ولایت است.

به کزارش نما ، انقلاب اسلامی ایران از آغاز شکل‌گیری آن، حوادثی سخت را پشت سر گذارده است، فتنه سال ۸۸ که در نوع خود بی‌سابقه بود برای انقلاب اسلامی که عظمت و اقتدارش علیرغم توطئه همه قدرت‌های استکباری، زنگ خطر را برای سلطه‌طلبان به صدا درآورد، حادثه‌ای تلخ، تأسف‌بار و پر خسارت بود.
فتنه‌گران ابتدا به بهانه تقلب آمدند. بهانه‌ای که توانست عده‌ای از مردم را نیز با آنان همراه کند. اما هر چه زمان گذشت، روشن و روشن‌تر شد که ماجرا چیزی فراتر از انتخابات و ابهام در نتیجه آن است. اعتراض به نتیجه انتخابات کجا و آتش زدن بانک و مغازه و حمله وحشیانه به مردم بی‌گناه کجا؟!
تا رسید و رسیدند به بزنگاه عاشورا. آنجایی که که دیگر جای بی‌طرفی و سکوت و گم شدن در غبار فتنه نیست که اگر غباری هست، از میدان روشن نبرد است. هلهله کردند و عاشورائیان را سنگ باران و آن ملعون خداجویشان خواند تا حجت بر همگان تمام شود که در کدام سوی میدان ایستاده‌اند.
نهم دی ماه 88 فرصتی برای بیانیه و تبلیغ نبود و نیازی هم، که خون خدا بعد از 14 قرن هم کار خود را می‌کند و یزیدیان را رسوا می‌سازد. ده‌ها میلیون عاشق به خیابان آمدند تا همچون باران، شهر را بشویند. و باز هم این میدان انقلاب بود که یک بار دیگر خود را در حافظه تاریخ ثبت کرد. همانجا که میعادگاه عاشقان ثارالله شد تا با شعارهای کوبنده خود ثابت کنند میدان انقلاب هنوز هم میدان انقلاب است و امید آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به مزدوران فریب‌خورده، جز سراب نیست.
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما گفت:ملت ایران در آن زمان با حساسیت و هوشیاری تبلیغات دشمن مبنی بر نارضایتی مردم ایران از حاکمیت را خنثی و دشمن را مایوس کردند.
وی با تاکید گرامی داشت حماسه 9 دی در هر سال گفت: 9 دی سند افتخار ملت بزرگ ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اثبات عشق به ولایت است.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به خواست مردم مبنی پرهیز از تنش بین مسئولان گفت:مسئولان از تفرقه‌افکنی در عالم سیاست پرهیز کنند دود تفرقه بین مسئولان فقط توی چشم آنها خواهد رفت و با حرف های نسنجیده کاری انجام ندهند که دشمن احساس کند ردپایی در کشور دارد.
داداشی در پایان گفت:مسئولان باید با هوشیاری کامل هدف اول و آخرشان را فقط خدمت به مردم مبنا قرار دهند،واقعا این ملت لایق خدمتگذاری بیشتری از سوی ما هستند.

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...