نسخه چاپی

سردار ربانی در همایش رزمی‌كاران بسیج:

حرفه‌ای كردن بسیج راه ایجاد اقتدار در برابر تهدیدات داخلی است/ بیرون از مرزها با تهدیدات مقابله می‌كنیم

معاون عملیات ستاد كل نیروهای مسلح گفت: امروز اقتدار برای مقابله با تهدیدات داخلی از طریق حرفه‌ای كردن بسیج صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، سردار مهدی ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز طی سخنانی در همایش رزمی کاران بسیج که به مناسبت 9 دی در تهران برگزار شد، این روز را روز تجدید میثاق امت با ولایت و حماسه حمایت گستره مردم از انقلاب دانست و اظهار داشت: این انقلاب از همان ابتدا در عرصه داخلی و منطقه ای و فرامنطقه ای منافع رژیم سلطه را در معرض خطر قرار داده است

و حکام مرتجع عرب را متزلزل و منافع استکبار جهانی را با خطر مواجه کرد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل انقلاب اسلامی از همان ابتدا توسط دشمن در صحنه های مختلف با تهدید مواجه شد، گفت: ما بعد از دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی بدست آوردیم که در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور بود اما دشمن بعد از جنگ تحمیلی دست از تهدیدات خود برنداشت و با تحریم و جنگ فرهنگی به مقابله برخاست و دیدیم که مثلا در انتخابات 88 با تاثیرگزاری بر روی برخی افراد، سازمان رای و صیانت از آرا تشکیل شد و موضوع تقلب را مطرح کردند تا فتنه به راه بیفتد.

معاون عملیات ستاد کل افزود: دشمن توسط عوامل واگرا و ضدانقلاب، ناامنی را به شهر آورد و در یک شب تا 70 نقطه را ناامن کردند. آنها پروژه کشته سازی را با کشتن ندا آقاسلطان آغاز و در روز عاشورا به مساجد و دین اهانت کردند.

ربانی ادامه داد: طمع قدرت برخی را چنان به صحنه کشاند که در روز عاشورا به ساحت امام حسین اهانت کردند اما نور انقلاب در دل مردم نمایان شد و در روز ٩دی فتنه را خنثی کردند و دنیا هم فهمید که حتی اگر برخی هم مخالفت کنند اما بدنه ملت با نظام و ولایت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث منطقه، گفت: اگر آن سال کشور ما با آن حوادث مواجه نمی‌شد، امروز شاهد این نبودیم که با نام بهار عربی این وضع را به سوریه تحمیل کنند.

معاون عملیات ستاد کل افزود: امروز راه اقتدار برای مقابله با تهدیدات داخلی از طریق حرفه‌ای کردن بسیج است و تشکیل ١٨٠ گردان امام علی(ع) و 2هزار گردان بیت المقدس در کشور پیامد همان تهدیداتی است که فتنه به ما تحمیل کرد.

وی ادامه داد: ما توانستیم ناامنی ها را از مرکز به مرزها و بعد خارج مرزها منتقل کردیم و امروز با گروه های تروریستی در آن طرف مرزها مقابله می‌کنیم.

سردار ربانی با اشاره به انتقال تجربیات نظامی ایران به برخی کشورها ازجمله عراق و سوریه اظهار داشت: یکی از این اقدامات انتقال تجربه بسیج بود و امروز شاهدیم که خیل عظیم نیروهای مردمی مانند بسیج در این کشورها سازمان دهی شده و این افراد به صورت مسلح به صحننه آمده‌اند.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...