نسخه چاپی

خیانت فتنه‌گران كمتر از جنایت جنگی نبود

رئیس ستاد مركزی ۹ دی با بیان اینكه هم‌ اكنون برخی سران فتنه در كشور آزاد هستند، گفت: خیانت فتنه‌گران در سال ۸۸ كمتر از جنایت جنگی نبود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار علی‌محمد نائینی افزود: هم‌اکنون برخی سران فتنه در کشور آزاد هستند و خیانت فتنه‌گران در سال 88 کمتر از جنایت جنگی نبوده که مهمترین مطالبه ملت ایران در این زمینه مجازات این فتنه‌گران است.

وی گفت: اگر قرار باشد با سران فتنه در کشور برخورد شود بی‌شک نیاز به محاکمه ندارند چرا که مجازات و جرم این فتنه‌گران کاملا مشخص و مشهود است و اگر نیاز باشد توسط دستگاههای مربوطه این مجازات انجام می‌شود که مجازات آنها نیز مشخص است و این امر مطالبه مردم ایران نیز بود به طوری که در 9 دی مردم این را مطالبه کردند.

رئیس ستاد مرکزی 9 دی تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 جنایت و خیانت بزرگی را انجام دادند و این افراد ثبات، وحدت و امنیت ایران را به خطر انداخته و در صدد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که بصیرت و ولایتمداری ملت ایران این نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

سردار نائینی افزود: در صورت اراده نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی سران فتنه به صورت اساسی محاکمه می‌شوند و ملت ایران مطالبه اساسیشان در حال حاضر مجازات این فتنه‌گران است که در موقع خود این افراد مجازات می‌شوند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 یک جنگ تمام عیار را علیه نظام به راه انداخته و با ترفندهای مختلف امنیت ملت را به خطر انداخته بودند، گفت: با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

رئیس ستاد مرکزی 9 دی اظهار کرد: همچنان آثار فتنه در کشور باقیست و نیاز است روشنگری حماسه 9 دی بیش از پیش برای همگان انجام شود چرا که دشمنان در سال 88 نقشه بسیار شومی داشتند که این نقشه‌ها بر آب شد.

سردار نائینی بیان کرد:‌ فتنه‌گران در سال 88 این باور را در دشمن ایجاد کرده بودند که امکان ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از درون وجود دارد و پیام را به دشمن داده بودند ولی واکنش مردم در 9 دی سبب شد تا دشمنان و استکبار جهانی شکست سنگینی بخورند.

وی افزود: اگر حماسه، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در 9 دی نبود بی‌شک در حال حاضر کشور در جریانی همچون جریان داعشی قرار گرفته بود و ما قدردان بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران و درایتهای مقام معظم رهبری هستیم.

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...