نسخه چاپی

دستگیری یك زن با 495 كلاهبرداری در گلستان

معاون هماهنگ كننده پلیس گلستان از دستگیری یك متهم با 495 فقره كلاهبرداری به ارزش دو میلیارد ریال خبر دارد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ عسگر ساوری گفت: روزهای گذشته با وصول تعداد زیادی شکایت به پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر وقوع کلاهبرداری یک خانم تحت عنوان اعزام به سفر زیارتی کربلا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و طی هماهنگی با مراجع قضائی مشخص شد فرد مورد نظر، با وعده اعزام کاروان به عتبات عالیات مبلغ 300 هزار تومان به عنوان علی الحساب از مردم دریافت کرده و به وعده داده شده عمل نکرده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات و استعلام مشخص شد این فرد هیچ مجوزی در این راستا نداشته و به طور غیر قانونی در حال فعالیت بوده است.

سرهنگ ساوری بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی فرد موردنظر دستگیر و در مواجه با مستندات پلیس، متهمه به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهمه تاکنون مبلغ 200 میلیون تومان از 495 شهروند گلستانی کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ ساوری گفت: متهمه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد و همچنین تحقیقات برای شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...