نسخه چاپی

تولید ۹۴۰ هزار دستگاه انواع خودرو در ۹ماهه امسال

۹۴۹هزار و ۴۹۷ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تاكنون در كشور تولید شده كه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹.۱ درصد افزایش دارد.

به گزارش نما به نقل از شاتا، ۹۴۹هزار و ۴۹۷ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذر در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹.۱ درصد افزایش یافته است.

از مجموع این میزان، ۸۸۱ هزار و ۹۳۵ دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۰.۹ درصد افزایش یافته است.

هم چنین ۵۸ هزار و ۱۰۴دستگاه وانت، ۸ هزار و ۲۱۶ دستگاه کامیون، ۷۱۲ دستگاه اتوبوس، ۵۳۰ دستگاه مینی بوس در این مدت تولید شده که به ترتیب ۲۰.۹ درصد، ۶.۷ درصد ۲۳.۶ درصد و ۸.۸ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

براساس این گزارش ۱۲۸ هزار و۸۵۷ دستگاه انواع خودرو نیز در آذر امسال تولید شده که در مقایسه با تولید ۷۸هزار ۷۳۴دستگاه خودروی پارسال، ۶۳.۷ درصد افزایش داشته است.

براساس این گزارش ۱۲۱ هزار و ۹۶۴ دستگاه انواع خودروی سواری در آذر تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹.۱ افزایش یافته، این در حالی است که ۷۲ هزار و۱۰۷ دستگاه خودروی سواری در آذر سال گذشته تولید شده است.

همچنین به ترتیب ۵ هزار و ۹۶۹ دستگاه وانت، ۷۹۲ دستگاه کامیون، ۳۶ دستگاه مینی بوس و ۹۶ دستگاه اتوبوس به ترتیب با نرخ رشد ۲.۱درصد، ۱۹.۵ درصد، ۵.۹درصد و۱۲.۹ درصد نسبت به آذر سال ۹۴ افزایش دارد.

۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...