نسخه چاپی

جنایت شاهزاده بحرینی جامعه را تكان داد!

عکس خبري -جنايت شاهزاده بحريني جامعه را تکان داد!

یك روزنامه انگلیسی بر وجود این باور در بحرین تاكید كرد كه یكی از اعضای خاندان حاكم برآن كشور جنایت قتل زن خبرنگار در برابر چشمان كودك 6 ساله اش را مرتكب شده باشد.

به گزارش نما به نقل از العالم، روزنامه "مترو" چاپ انگلیس تاکید کرد که چنین باوری حاکم است که عامل جنایتی که چند روز پیش جامعه بحرین را تکان داد و طی آن یک زن خبرنگار در برابر چشمان کودک 6 ساله اش به قتل رسید، یکی از اعضای خاندان حاکم بحرین باشد.

ایمان صالحی خبرنگار ورزشی(28 ساله) در برابر چشمان کودک 6 ساله اش توسط یک مرد هدف تیراندازی قرار گرفت و بلافاصله جان باخت... روزنامه انگلیسی می گوید که یکی از شاهزادگان آل خلیفه دست به این جنایت زده است؛ جنایتی که هیچ کس نتوانست انگیزه های آن را مشخص کند.

صالحی به عنوان خبرنگار بخش ورزشی در تلویزیون دولتی بحرین فعالیت می کرد و به روابط حسنه اش با همه معروف است. وی هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشت و مادری جوان بود که درمنطقه الرفاعه در بحرین در تاریخ 23 دسامبر جاری بر اثر تیراندازی یک مرد ناشناس که پا به فرار گذاشت، کشته شد.

روزنامه انگلیسی مترو از برخی فعالان در بحرین نقل می کند که عامل جنایت یکی از شاهزادگان خاندان حاکم است که در نهاد نظامی فعالیت می کند و به محض وقوع حادثه خود را تسلیم کرد؛ اما دستگاه امنیتی این اطلاعات را تایید نمی کند و می گوید که در حال انجام تحقیقات درخصوص این حادثه است.

سخنگوی مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد که اگر بگویی که عامل این جنایت در نهاد نظامی فعالیت می کند؛ بدین معناست که با پادشاه در ارتباط است؛ از این رو کسی نمی خواهد به این مساله اشاره کند.

این روزنامه انگلیسی توضیح داد که ایمان صالحی در حال رانندگی درمنطقه الرفاع بود که به درخواست نیروی نظامی در خیابان توقف کرد؛ سپس یکنفر گلوله ای به سمت او شلیک کرد که به سرش اصابت کرد و بلافاصله خود را تسلیم پلیس کرد.

alalam_636186472582747240_25f_4x3.jpg


۱۳۹۵/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...