نسخه چاپی

دادستان سابق، استاندار البرز می شود؟

فرهادی روز گذشته با وجود آنكه زمزمه های رفتنش جدی شده در گردهمایی ملی شورای سیاستگذاری ثبت آثار حاضر شد اما منابع موثق خبر رفتن وی را تایید و خبر از آمدن علی اكبری عربیان به عنوان دومین استاندار البرز دادند.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین ، در حالیکه از ابتدای هفته جاری بحث تغییر استاندار البرز در محافل خبری این استان شدت گرفته بود، بالاخره با تایید منابع موثق قرار است با رفتن عیسی فرهادی، علی اکبر عربیان به عنوان دومین استاندار البرز معرفی شود.

استان البرز در حالی به نقشه جغرافیایی کشور راه یافت که عده بی شماری برای استان شدن آن تلاش کردند.

عیسی فرهادی که با سمت معاون استاندار تهران و فرماندار کرج راهی این منطقه شده بود توانست در مدت زمان حضور خود در کرج استان شدن البرز را قطعی کرده و خود سکان استانداری البرز را بر عهده گیرد.

وی که جزو مدیران خوشروی این استان با ارتباطات بسیار بود در طول حضور خود در این استان بارها اعلام کرد من در کرج احساس کرجی بودن می کنم و تا روزی که هستم برای آبادانی این استان تلاش می کنم. اگرچه مدیریت در البرز کار دشواری است و اینجا قدرت به یکباره به دست مسئولان سپرده نمی شود و عوامل درون سازمانی و فشارهای بیرونی بسیاری بر عملکرد مدیران تاثیرگذارند.

فرهادی روز گذشته نیز با وجود آنکه زمزمه های رفتنش جدی شده در گردهمایی ملی شورای سیاستگذاری ثبت آثار حاضر شد و از دغدغه های این استان و ظرفیت های آن سخن گفت.

اما منابع موثق خبر رفتن وی را تایید و خبر از آمدن علی اکبری عربیان به عنوان دومین استاندار البرز دادند.

گفتنی است علی اکبر عربیان روز 17 شهریور ماه از سمت دادستانی دیوان محاسبات کشور تودیع شد و قرار است به زودی به عنوان استاندار البرز معرفی شود.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...