نسخه چاپی

امروز انقلاب اسلامی جای خود را در دل‌ها باز كرده است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز انقلاب اسلامی جای خود را در دل‌ها باز كرده است و اقبال به انقلاب اسلامی و اسلام زیاد شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام 10 دی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با تشکر از حضور گرم مردم در عرصه 9 دی، گفت: گرامیداشت 9 دی برای بسته شدن فتنه‌های آینده است.

وی با تأکید بر ضرورت داشتن بصیرت 9 دی گونه، اظهار کرد: باید همواره هشیار بود تا اداره کشور به دست بیگانه نباشد.

نکونام با تأکید بر اینکه برخی‌ها به داخل القا می‌کنند که آمریکایی‌ها آن‌قدر هم بد نیستند و باید با آن‌ها نشست و مذاکره کرد، گفت: این‌ها فریب است و نیاز به بصیرت 9 دی گونه برای شناخت آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان به 13 دی‌ماه سالروز ابلاغ پیام امام خمینی به گورباچف اشاره کرد و گفت: پیام امام راحل به گورباچف که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را خبر دادند و از وی خواستند به دامن غرب نیفتند ولی گورباچف این پیام که خبر از قیامت و روز عذاب می‌داد را درک کرد.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی جای خود را در دل‌ها باز کرده است و اقبال به انقلاب اسلامی و اسلام زیاد شده است. پیام انقلاب را در شرق و غرب ببینید که به زودی استکبار در حال نابودی است و این عنایت بزرگ الهی است.

حجت الاسلام نکونام به شهادت حماسی شهدای هویزه در 16 دی 59 و روز شهدای دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز با تنگ کردن عرصه بر بسیجیان و سپاهیان جمعی از دانشجویان را به شهادت رساندند.

وی ابزار عبرت گیری در طول تاریخ را زیاد دانست و اظهار کرد: دانشجویان بیدار و قدرشناس در این عرصه با بصیرت حرکت می‌کنند که نباید در این راه ملاحظه کنند بلکه باید نقد کنند و حرف بزنند و کسی نباید از انتقادات این دانشجویان آشفته شود.

۱۳۹۵/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...