نسخه چاپی

اگر بایرن قهرمان نشود سوژه خنده آلمانی‌ها خواهد شد

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است كارلو آنچلوتی اگر نتواند بایرن را به قهرمانی این فصل بوندس‌لیگا برساند، شكست بزرگی خورده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بایرن‌مونیخ نیم‌فصل اول در فصل 17-2016 را با کارلو آنچلوتی آنطور که باید باصلابت آغاز نکرده، به طوری که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو شکست ناامیدکننده مقابل اتلتیکومادرید و روستوف روسیه تجربه کرد و در بوندس‌لیگای آلمان هم با نتیجه یک بر صفر مغلوب بورسیا دورتموند، رقیب سنتی خود شد. همین باعث شده تا انتقاداتی به سرخپوشان مونیخی وارد شود.

لوتار ماتئوس با هشدار به سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها در گفت‌وگو با روزنامه «TZ» گفت: اگر بایرن‌مونیخ این فصل نتواند با این بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد به قهرمانی بوندس‌لیگا برسد، سوژه خنده در آلمان خواهد شد. اگر آنچلوتی موفق به انجام کاری که پپ گواردیولا انجام داد، نشود، این ناکامی بزرگی برای وی خواهد بود. برای همین قهرمانی در بوندس‌لیگا باید اولویت کارلتو باشد.

وی افزود: اگرچه من فکر می‌کنم باشگاه بایرن دیدی متفاوت به این قضیه دارد و اگر آنها بتوانند قهرمانی خود در بوندس‌لیگا را تضمین شده ببینند، روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهند کرد. بی‌صبرانه منتظر شروع نیم‌فصل دوم هستم چون تکلیف قهرمان بوندس‌لیگا در فصل زمستان مشخص نمی‌شود که این برای فوتبال، هواداران و خود بایرن خوب است. قطعاً بایرنی‌ها در نیم‌فصل دوم بنا به دلایل مختلف که یکی از آنها لایپزیگ است، در هر بازی با 100 درصد توان بازی خواهند کرد.

اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ تصریح کرد: البته بیشتر این دلایل در خود بایرن‌مونیخ است و سرمربی جدید (آنچلوتی) یکی این دلایل است. فرایند انتقال تیم از گواردیولا به آنچلوتی آنطور که انتظار می‌رفت به سادگی صورت نگرفت. بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به ایده‌ها و تفکرات کارلتو عادت کنند. البته بعد از اینکه چهار سال متوالی قهرمان بوندس‌لیگا شوید، ممکن است کمی به لحاظ عملکردی دچار افت شوید.

۱۳۹۵/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...