نسخه چاپی

همسر سفیر یونان متهم به قتل شوهرش شد

تلویزیون برزیل به نقل از مقامات پلیس این كشور گزارش داد كه همسر سفیر یونان و یك افسر پلیس كه در رابطه عاشقانه با یكدیگر هستند مظنونان اصلی قتل وی هستند.

به گزارش نما ، فارس به نقل از رویترز نوشت: تلویزیون برزیل به نقل از مقامات پلیس گزارش داده است که همسر سفیر یونان در این کشور که جسدش امروز کشف شده بود احتمالا به دستور همسرش و یک افسر پلیس که در رابطه عاشقانه بایکدیگر هستند صورت گرفته است.

کریاکوس آمیریدیس که 59 ساله بود از دوشنبه شب ناپدید شده بود. همسر وی که برزیلی ست مفقود شدن وی را به پلیس گزارش داده بود. آنها دارای یک دختر 10 ساله هستند.

ظهر روز جمعه پلیس برزیل از کشف یک جسد در کنار یک خودروی سوخته شده خبر داد که گمان میرفت جسد سفیر یونان باشد. ساعاتی بعد پلیس هویت وی را کشف و اعلام کرد کخ جسد متعلق به آمیریداس است.

آمیریدیس برای تعطیلات از برازیلیا به ریودوژانیرو رفته بود. او در فاصله سال‌های 2001 تا 2004 نیز به عنوان کنسول یونان در ریودوژانیرو فعالیت می‌کرد.

در حال حاضر همسر سفیر و افسر پلیس در بازداشت هستند. تلویزیون برزیل گزارش داده که 2 نفر دیگر نیز در همین ارتباط در بازداشت هستند اما هویت آنها را فاش نکرده است.

سفارت یونان در برزیل از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...