نسخه چاپی

انتقاد بادامچیان از بازی نقدینگی، ارز و طلا

بادامچيان

آقای احمدی نژاد در آغاز دولت خود، وعده داده بود اقتصاد در افعال و مردم را در معیشت و امور اقتصادی راضی كند. مردم انتظار دارند دولت رفاه عادلانه اقتصادی و آسان سازی اداره معیشت آنها را در اولویت قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن میگفت اظهار داشت: وزن فشارها، تهدیدها، تحریم ها و وزن اپوزیسیون در داخل و خارج در جریان برگزاری اجلاس تهران، بر بیش از دو سوم کشور های جهان معلوم شد و ناکامی غرب و کشور های وابسته به غرب در اینکه ایران در این اجلاس موفق نباشد بر جهانیان آشکار گشت.
وی افزود: ما انتظار داشتیم سران آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب و کشور های سر سپرده به آنها درصدد تشدید فشار بر ایران برآیند اما قطع روابط کانادا با ایران بازی مسخره ای بود که یک پیروزی دیگر برای اجلاس غیر متعهدها در ایران بود زیرا ضعف دیپلماسی غرب را بهتر آشکار ساخت .
بادامچیان تصریح کرد: ایران در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد و این طرح های شکست خورده هیچ تاثیری در پیشرفت توسعه ایران نخواهد داشت.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی و آغاز دروس حوزه ها و دانشگاه بیان داشت: رتبه علمی ایران امروز در منطقه اول و در جهان شانزدهم است. این نشان می دهد ملت ایران از مجموعه تهدیدها و تحریم ها، فرصت استثنایی برای پیشرفت کشور پدید آورده است و قطار پیشرفت کشور در ریل رفاه و امنیت حتما به مقصد می رسد.
وی درمورد تعلیق روابط کانادا با ایران گفت: روابط ایران و آمریکا بیش از 30 سال است قطع است، ما از این قطع روابط بهره های فراوان برده ایم و آمریکا زیان های سنگینی را متحمل شده است. حالا کانادا اگر تعلیق روابط را به رخ ما بکشد ما ازکشورهایی که رئیس دولتش را ملکه انگلیس تعیین می کند، انتظاری بیش ار این نداریم و آن را به ضرر ملت کانادا می دانیم .
بادامچیان با اشاره به پیروزی کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک خاطر نشان کرد : ایران در پارالمپیک لندن در رتبه یازدهم ایستاد. پیروزی دلاوران جانباز و معلول در این آوردگاه جهانی، موجب غرور و افتخار ملت ایران است. حزب موتلفه اسلامی به این عزیزان تبریک می گوید و توفیقات آنها را از خداوند بزرگ خواهان است .


قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اوضاع ارز و طلا گفت: آقای احمدی نژاد در آغاز دولت خود، وعده داده بود اقتصاد در افعال و مردم را در معیشت و امور اقتصادی راضی کند. مردم انتظار دارند دولت رفاه عادلانه اقتصادی و آسان سازی اداره معیشت آنها را در اولویت قرار دهد. سیاست های دولت در بازی نقدینگی ارز و طلا باید موجبات ثبات و شکوفایی اقتصادی را فراهم آورد و در سال حمایت از تولید و از کارکرد سرمایه گذاری ایرانی، تولید نا خالص ملی را افزایش دهد، لذا معتقدیم دولت باید سیاست ها و مدیریت هایش را تغییر دهد تا آرامش اقتصادی و رضایت عمومی را به دست بیاورد.
وی با اشاره به سخنان آقای بهمنی رئیس کل بانک مرکزی که گفت "کالا با ارز دولتی وارد و با ارز آزاد فروخته می شود" اظهار داشت: مگر دولت به فرآیند توزیع کالا در کشور نظارت ندارد، مگر دولت اختیار تعزیرات ندارد، چرا با این پدیده زشت که امروز نوعی کمک به دشمنان ایران است برخورد نمی کند. به هر ترتیب دولت مسئولیت مهار تورم و تامین معیشت آسان مردم را دارد و باید پاسخگو باشد.
بادامچیان ادامه داد: به نظر می رسد پس از مشکل آفرینی درمورد قیمت مرغ دوباره مدار اشکال آفرینی ها به حوزه ارز و طلا برگشته است. دولت باید هرچه زودتر بساط این اشکال آفرینی را جمع کند.
وی در پایان افزود: وقتی آقای بهمنی می گوید ذخایر طلا و ارز کشور 211 درصد افزایش داشته است نباید در کنترل قیمت مشکلی وجود داشته باشد .

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...