نسخه چاپی

جباری: رحمتی ظرفیت نیمكت‌نشینی را داشت

پیشكسوت باشگاه استقلال با بیان اینكه رحمتی ظرفیت نیمكت نشینی را داشت گفت: از نمایش استقلال برابر سپاهان لذت بردم و بارها به خاطر صحنه‌های جذاب این بازی به وجد آمدم.

به گزارش نما، علی جباری در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: این تیم کجا و آن تیمی که در بازی‌های قبلی می‌دیدیم کجا؟ در استقلال یک انقلاب صورت گرفته و این تیم به ایده آل نزدیک شده است.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: البته این تیم باید خیلی بهتر از این شود. اما در مقایسه با بازی های اخیر استقلال، این بازی خیلی متفاوت بود و کاری کرد که من بعنوان یک پیشکسوت استقلال بارها در این بازی احساساتم را بروز دهم. من که به این تیم خیلی امیدوار شدم.

وی افزود: منصوریان باید در تعطیلات نیم فصل هم هوشمندانه دو سه مهره به تیمش اضافه کند و هم بکوشد تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. حتما با ادامه این روند استقلال به روزهای اوج و بالای جدول باز خواهد گشت.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: جوانگرایی در استقلال بزرگترین ویژگی این تیم در بازی دیروز بود. جوان‌های استقلال فوق العاده بودند و یکی از یکی بهتر. آنها انگیزه زیادی داشتند و باعث شدند روند حرکت تاکتیکی استقلال بهتر از بازی های گذشته شود.

جباری در خصوص نیمکت نشینی رحمتی در این بازی گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگی هست و بزرگ هم خواهد ماند. یک بازی نیمکت نشینی نمی تواند توانایی های او را زیر سئوال ببرد. اما هر دروازه بان بزرگی هم ممکن است زمانی به نیمکت نشینی و استراحت نیاز داشته باشد.

وی اضافه کرد: رحمتی با ظرفیت بالایی که داشت خیلی راحت این موضوع را پذیرفت و همه دیدند که خودش حسینی را گرم کرد و به او روحیه داد.

جباری در خاتمه گفت: آبی‌ها همچنان در ساختار دفاعی‌شان ضعف‌هایی دارند که باید برای نیم فصل دوم مرتفع شود. در بازی با نفت هم دیدیم که گل‌هایی یک شکل خوردند و در بازی مقابل سپاهان هم دیدیم که بارها مهاجمان سپاهان در موقعیت گل قرار گرفتند که درخشش حسینی باعث شد دروازه تیم باز نشود.

منبع: مهر

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...