نسخه چاپی

مشكل انحرافی‌ ها با آیت‌ الله مصباح چیست؟

نماینده تهران در واكنش به توهین یكی از سایت‌های وابسته به حلقه انحرافی به آیت‌الله مصباح یزدی گفت: چهار جریانی كه با این شخصیت بزرگ انقلاب سر ناسازگاری دارند، جریان فتنه، جریان تكنوكرات‌ها‌، طیفی از اصولگرایان مصلحت‌گرا و "حلقه انحرافی" هستند كه مهم‌ترین مشكل این‌ طیف با آیت‌الله مصباح، مسئله بصیرت‌افزایی است.

به گزارش نما،حجت‌الاسلام حميد رسايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به توهين يكي از سايت‌هاي وابسته به جريان انحرافي به آيت‌الله مصباح‌ يزدي گفت: متاسفانه 4 جريان و مجموعه همواره نسبت به اين شخصيت بزرگ حالت تعرض، توهين و مقابله داشته‌اند.

وي تصريح كرد:‌ چهار جرياني كه با اين شخصيت بزرگ انقلاب سر ناسازگاري دارند، جريان فتنه، جريان تكنوكرات‌ها‌(‌طيفي از كساني كه تحت لواي هاشمي رفسنجاني هستند)، طيفي از اصولگرايان مصلحت‌گرا كه معمولا در انتخابات به تحريف سخنان آيت‌الله مصباح رو آورده‌اند و حلقه انحرافي كه مهم‌ترين مشكل اين‌ طيف با آيت‌الله مصباح، مسئله بصيرت‌افزايي است.

نماينده تهران در ادامه با بيان اينكه آيت‌الله مصباح بر اساس تكليف عمل مي‌كند، خاطرنشان كرد: آيت‌الله مصباح نشان داده است كه در قالب حزب و جريان نمي‌گنجد و حتي نسبت خودشان را با جبهه پايداري بر اساس ميزان پايبندي اين جبهه به اصول، آرمان‌هاي ديني و انقلابي اعلام كرده و اين يعني ايشان شخصيتي حزبي و باندي نيست.

وي افزود: جبهه پايداري تا زماني كه بر اساس يك سري شاخصه عمل كرده و پايبند به اصول باشد، مورد تاييد آيت‌الله مصباح قرار خواهد گرفت ولي اين شخصيت هر گاه احساس كژي و نادرستي كند بر اساس تكليف مقابله مي‌كند؛ وقتي نسبت جريان نزديكي مثل جبهه پايداري با ايشان به اين شكل است‌، طبيعي است كه طيف‌هاي ديگري كه از نظر فكري و اعتقادي فاصله زيادي با ايشان دارند نتوانند وي را تحمل كنند و دست به تخريب ايشان بزنند.

نماينده تهران در ادامه متذكر شد: شاهد بوديم جريان اصلاحات در دوره اصلاح‌طلبان گاه به بهانه ترور، بحث تئوريسين خشونت را مطرح كرده و موضوع فرقه مصباح را مطرح كردند كه البته هيچ يك از اين موارد نه جايگاه آيت‌الله مصباح را تنزل داد و نه در نزد افكار عمومي وجهه او را تخريب كرد.

رسايي در ادامه افزود: همه اين موارد نتيجه عكس داشت به طوري كه باعث افزايش نفوذ و تاثيرگذاري اين شخصيت انقلابي شد تا جايي كه حمايت‌هاي آيت‌الله مصباح در دوره گمنامي احمدي‌نژاد توانست به مدد او برود و در مبارزه انتخاباتي نفس‌گير سال 84 توجه افكار عمومي را به خود جلب كند.

عضو كميسيون اصل 90 در پايان خاطرنشان كرد: برخي از نهادها و دستگاه‌ها وظيفه دارند نسبت به توهين و تخريبي كه به شخصيت آيت‌الله مصباح صورت گرفته است عكس‌العمل نشان داده و موضوع را بيش از پيش به صورت جدي پيگيري كنند.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...