نسخه چاپی

یكی از بمب‌های نقل و انتقالات لیگ برتر خنثی شد

هافبك ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب كرواسی گفت: به زودی به كرواسی باز می گردم و فعلا هدفم پیشرفت در فوتبال اروپاست.

به گزارش نما، علی کریمی درباره حضورش در ایران و اینکه چه زمانی به کرواسی و تیم دیناموزاگرب بازخواهد گشت، اظهار داشت: با فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل به ایران و اصفهان برگشتم تا دیداری با خانواده خودم تازه کرده باشم. قرار است اواخر هفته دوباره به کرواسی بازگردم و در تمرینات دینامو حاضر شوم.

وی افزود: خدا را شکر شرایطم در نیم فصل نخست با اینکه زیاد به من بازی نرسید خوب است و در تلاش هستم تا در ادامه راه کار را با قدرت ادامه داده و شرایطم را برای حضور کامل در بازی های دینامو فراهم کنم.

هافبک ملی پوش دیناموزاگرب کرواسی در پاسخ به این سوال که در مدت زمان حضورش در ایران شنیده شد با سپاهان و استقلال تهران مذاکراتی را داشته، گفت: در این مدت که در ایران بودم نه فقط این دو تیم بلکه از چند تیم بزرگ دیگر لیگ از جمله پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آهن هم پیشنهاد داشتم.

وی ادامه داد: با این همه من تحت قرارداد دینامو زاگرب کرواسی هستم و خودم هم فعلا هیچ تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارم چون می خواهم کارم را با قدرت در این تیم و در فوتبال اروپا پیش ببرم. متاسفانه نیم فصل اول چون تعداد بازیکنان خارج از اتحادیه اروپای دینامو زیاد بود شرایط برای بازی کردن من سخت بود.

کریمی با اشاره به این موضوع تصریح کرد: حالا قصدم در بازگشت به کرواسی این است که شرایط را بررسی کنم و در صورت اینکه صلاح بود و با خواست خودم برای اینکه بیشتر به من بازی برسد کارم را در تیمی دیگر در اروپا ادامه بدهم. البته هیچ چیز معلوم نیست چون دینامو اجازه جدایی به این راحتی ها به من نمی دهد و باید دید شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.
منبع: کاپ

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...