نسخه چاپی

استقلال فكر قهرمانی را از سر بیرون كند

هافبك پیشین استقلال با بیان اینكه باید به سرمربی آبی پوشان زمان داد، گفت: هواداران باید هوشیار باشند و با توجه به اینكه منصوریان تازه به استقلال آمده از او انتظار قهرمانی نداشته باشند.

به گزارش نما، ستار همدانی در خصوص شرایط تیم ها در نیم فصل اول گفت: امسال به نسبت فصل پیش لیگ بهتر و پویاتری داشتیم. طبیعتا مسئولین تجربه بیشتری نسبت به برگزاری مسابقات در فصل پیش داشتند و امسال شاهد بازی های منظمی از سوی کمیته برگزاری مسابقات بودیم. اگرچه تعطیلات زیادی را به خاطر تیم ملی داشتیم اما با تمام این تعطیلات باز هم مسابقات در زمان مقرر شروع و پایان پذیرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نقطه عطف لیگ امسال بازیکنان جوانی بودند که در تیم ها حضور داشتند و توانستند به همه ثابت کنند که به جوان ها هم می شود اعتماد کرد و آنها می توانند امیدهای آینده تیم ملی کشورمان باشند. به عنوان نمونه استقلال خوزستان در فصل پیش با جوانانش توانست قهرمان لیگ شود و دیدیم که تعدادی از همین جوانان به تیم های بزرگ پیوستند و هر کدام برای تیم خود یک مهره کلیدی شدند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: سرخپوشان تهرانی تیم بسیار خوب در نیم فصل اول بودند آنها با مدیریت کادر فنی و بازیکنان خوب توانستند صدرنشین لیگ شوند و این وحدت و همدلی برای آنها بسیار مفید بود و به اعتقاد من یکی از شانس های مسلم قهرمانی در پایان فصل هستند.

همدانی در خصوص استقلال تهران نیز گفت: آبی پوشان تغییرات زیادی داشتند و برعکس پرسپولیس در تمام سطوح این تغییرات باعث شد تا اوایل فصل را نتوانند آنطور که شایسته بود بازی هایشان را برگزار کنند اما رفته رفته و با تلاش کادر فنی و بازیکنان به یک تیم خوب تبدیل شدند.

وی تاکید کرد: منصوریان یکی از چهره های شناخته شده استقلال است و من اعتقاد دارم او باید شجاعت را چاشنی کارش کند تا بتواند در نیم فصل دوم موفق باشد. آبی پوشان بهترین بازی شان را در این فصل مقابل سپاهان انجام دادند و منصوریان نشان داد از اعتماد به جوانان ضرری نکرده است. نمونه بارز این جوانان حسین حسینی دروازه بان این تیم بود که به نظرم من می تواند قفس توری استقلال برای نیم فصل گارانتی کند و در آینده یکی از بهترین دروازه بان های بزرگ کشورمان شود.

همدانی در خصوص اختلافاتی که این روزها در استقلال به وجود آمده است، گفت: همه باید بدانیم که هر بازیکنی به استقلال می آید رفتنی است و این استقلال است که می ماند و هواداران این تیم. اگر بزرگان استقلال در این تیم جاودانه شدند به خاطر خود استقلال بود، نه بازیکن. بازیکن باید بداند که در چه جایگاهی قرار دارد و چطور مورد حمایت مردم قرار گرفته است. ما باید در فوتبال یاد بگیریم که به سرمربی خود احترام بگذاریم و هر آنچه را او می گوید آویزه گوشمان قرار دهیم.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: مهدی رحمتی برای استقلال زحمات زیادی کشیده اما باید تابع دستورات سرمربی باشد و حرف های او را گوش کند که این مساله می تواند همدلی و وحدت را در تیم به وجود آورده و باعث موفقیت تیم شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه تیمی می تواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود، گفت: تیم های تراکتورسازی، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن امیدهای اول قهرمانی در لیگ هستند.

همدانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال هم شانسی برای قهرمانی دارد، گفت: با تغییرات زیادی که در استقلال به وجود آمده نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشیم. هواداران باید بدانند منصوریان تازه به این تیم آمده، نیاز به زمان دارد و باید امسال فکر قهرمانی را از سر بیرون کنند تا برای آینده تیمی پرقدرت داشته باشند و آن موقع تنها هدف شان قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشد.

منبع: مهر

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...