نسخه چاپی

عبدالرضا فیاضی در گفتگو با نما:

دولتمردان از حقوق های نجومی اطلاع داشتند اما برخورد نكردند/ دولت با لابی فسادزای درون خود برخورد نمی كند

عکس خبري -دولتمردان از حقوق هاي نجومي اطلاع داشتند اما برخورد نکردند/  دولت با لابي فسادزاي درون خود برخورد نمي کند

شاید در عدم ارائه پرونده متخلفان در حقوق های نجومی مسئولان ارشد خودشان هم این گونه حقوق ها را دریافت می كنند و یا این كه مجوز پرداخت حقوق های نجومی را صادر كرده اند حال چگونه می توانند پرونده خودشان را در اختیار قوه فضاییه قرار دهند؟.

عبدالرضا فیاضی، نماینده ادوار در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به اظهارات وزیر صنعت معدن تجارت در مورد حقوهای نجومی، گفت: اظهارات نعمت زاده در مورد حقوق های نجومی را می توان به دو گونه برداشت کرد که نعمت زده در مورد حقوق های نجومی نشان داد که به دنبال فرافکنی است و یا این که فهم دریافت‎های حقوق های نامتعارف برایش دشوار است زیراکه موضوع دو یا بیست و یا دویست میلیارد تومان نیست بلکه موضوع سوء استفاده ازبیت المال و اعتماد مردم و نظام است.
وی در ادامه افزود: وقتی نظام به فردی اعتماد می کند و وی را به عنوان خدمتگزار به مردم بر کرسی مدیریت قرار می دهد اما برخی از مدیران تنها به فکر سوء استفاده از کرسی که بدان تکیه کرده اند، هستند.
نماینده ادوار مجلس گفت: در قانون خدمات کشوری نحوه دریافت حقوق های مدیران آورده شده است اما در دریافت حقوق های نجومی خود آقایان دولت قانون وضع کرده اند و بخشنامه صارد کرده اند و برخی از این بخشنامه ها را نیزرئیس جمهور امضاء کرده است تا مدیران از این موضوع سوء استفاده کرده و به ریش مردمی که در این روزها و شب های رکود و تورم به نان شب محتاج هستند بخندند.
وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برای این که مسئولان این دولت بتوانند حقوق‎های کلان برای مدیران و ذی نفعان در نظر بگیرند دستور و بخشنامه صادر کردند و مجوز دادند تا مدیران جزء بتوانند هر کاری که دوست دارند انجام دهند.
فیاضی تأکید کرد: مسئولانی مجوز قانونی برداشت های حقوق های نجومی را صادر کرده اند که امروز در جایگاه سخنگویی و تصمیم گیری قرار دارند.
به گفته نماینده ادوار مجلس عدم معرفی متخلفان در دریافت حقوق های نجومی به دستگاه قضا نشان دهنده این است که افرادی که باید پاسخگو برداشت های غیر متعارف باشند خودشان جزء ذی نفعان حقوق های نجومی محسوب شوند.
وی یادآور شد: شاید در عدم ارائه پرونده متخلفان در حقوق های نجومی مسئولان ارشد خودشان هم این گونه حقوق ها را دریافت می کنند و یا این که مجوز پرداخت حقوق های نجومی را صادر کرده اند حال چگونه می توانند پرونده خودشان را در اختیار قوه فضاییه قرار دهند؟. این در حالی است که در روزهای رونمایی از پرونده حقوق های نجومی مسئولان دولت بارها تأکید کردند که با متخلفین به صورت قانونی برخورد خواهند کرد اما متاسفانه امروز شاهد هستیم حتی از ارائه پرونده حقوقهای نجومی به دستگاه قضایی کشور سر باز می زنند و برخورد ها نسبت به این موضوع به فراموشی سپرده شده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...