نسخه چاپی

هلاكت 11 مزدور سعودی در تعز

منابع یمنی از به هلاكت رسیدن ۱۱ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی به دست نیروهای ارتش و كمیته‌های مردمی یمن خبر دادند.

به گزارش نما، در پی عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف استان تعز، 11 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که 6 تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شرق جبل الهان در منطقه الضباب تعز به هلاکت رسیده و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این منبع گفت که 4 تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در بخش الصلو به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیدند و یک مزدور نیز در تپة الوکیل در تعز به هلاکت رسید.

وی همچنین از حمله توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی به مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جنوب روستای الحریقیه خبر داد.

همچنین شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع آنها در بخش نِهم صنعا به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در همین رساتا یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع منافقان و مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در شرق منطقه المدفون در بخش نِهم هدف قرار دادند که در پی این حملات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته موفق شدند یک خودروی نظامی عربستان و یک انبار سلاح این رژیم را در پادگان رجلاء واقع در منطقه نجران منهدم کنند.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است. رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...