نسخه چاپی

«یتیم خانه ایران» رتبه سوم پرفروش‌های سینما

جدول فروش كلی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سلام بمبئی منتشر شد.

به گزارش نما، جدول فروش کلی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم "سلام بمبئی" و بر اساس اعلام وبسایت "سینما تیکت" منتشر شد.

این جدول بر اساس فیلم هایی منتشر شده که در حال حاضر زمان قانونی اکران خود را پشت سر می گذازند.

سلام بمبئی

فیلم "سلام بمبئی" به کارگردانی "قربان محمد پور" این هفته با داشتن 165 سینما به فروش معادل 8,091,592,000 تومان رسید و مرز 8 میلیارد را رد کرد. این فروش در حالی است که مابقی آثار روی پرده یک سوم این فیلم هم سینما در اختیار ندارند.

در خلاصه داستان سلام بمبئی آماده است: داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، شایلی محمودی، گلشن گروور و بهروز چاهل در این فیلم به کارگردانی "قربان محمدپور" به ایفای نقش پرداخته اند.

آس و پاس

"آس و پاس" آخرین ساخته آرش معیریان در بین فیلم های در حال اکران رتبه دوم فروش کلی را در اختیار دارد. این فیلم با داشتن 74 سینما به فروش کلی 3,475,394,000 تومان رسیده است.

در داستان این فیلم آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شودعشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد.

محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان، بهاره رهنما و مهران غفوریان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

یتیم خانه ایران

"یتیم خانه ایران" ساخته "ابوالقاسم طالبی" روند مثبت فروش حود را همچنان ادامه داده و این هفته به عنوان سومین فیلم پرفروش فیلم های در حال اکران شناخته شده است.

این فیلم با وجود داشتن یک سوم سینما نسبت به فیلم "سلام بمبئی" به فروش کلی معادل 1,279,869,000 تومان داشته است.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی و اکبر بهشتی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

داستان این فیلم در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند. قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

نفس

فیلم سینمایی "نفس" به کارگردانی "نرگس آبیار" چهارمین فیلم پرفروش در میان فیلم های در حال اکران سینمای ایران است. این فیلم که تنها 28 سینما در اختیار دارد توانسته تا کنون به فروش کلی 1,207,699,000 تومان دست پیدا کند.

این فیلم روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور و مادربزرگ در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

ساره نورموسوی ، پانته آ پناهی ها ، مهران احمدی ، گلاره عباسی ، سیامک صفری ، شبنم مقدمی و جمشید هاشم پور در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لاک قرمز

"لاک قرمز" اثر متفاوت "سید محمد سید حاتمی" رتبه پنجم پرفروش ترین های جدول کلی سینمای ایران را در اختیار دارد. این فیلم در حال حاضر داشتن 52 سینما به فروشی معادل 725,690,000 تومان دست یافته است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.

پردیس احمدیه ، پانته آ پناهی ها ، بهنام تشکر ، مسعود کرامتی و رسول نقوی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های "جنجال در عروسی" با 634,343,000 تومان، "مشکل گیتی" با 577,601,000 تومان، "وارونگی" با 127,085,000 تومان، "گیتا" با 114,421,000 تومان و "فرار از اردو" با 114,691,000 تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...