نسخه چاپی

گل‌محمدی و دایی گزینه‌های رویانیان هستند؟

محمد رویانیان، دو روز پیش با صراحت اعلام كرد كه مانوئل ژوزه تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند و هیچ‌كس نمی‌تواند تصمیم او را برای حمایت از مربی پرتغالی پرسپولیس عوض كند.

به گزارش خبر آنلاین، به طور حتم برکناری مانوئل هزینه قابل توجهی را روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت و رویانیان به خوبی می‌داند که این کار از لحاظ مالی به ضرر باشگاه خواهد شد. او مطمئنا فعلا از مانوئل حمایت خواهد کرد مگر این که نتایج افتضاح پرسپولیس ادامه داشته باشد و رویانیان در نهایت مجبور به برکناری مربی پرتغالی شود.
رویانیان چند روز پیش اعلام کرد که برای فصل آینده حتماً یک مربی ایرانی را روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشاند و این بار می‌خواهد به جوان‌ترها میدان بدهد. حالا این سئوال مهم پیش می‌آید که گزینه مدیرعامل پرسپولیس برای فصل آینده کیست ولی اطرافیان او می‌گویند که یحیی گل‌محمدی، سرمربی فعلی صبا و همچنین علی دایی، سرمربی فعلی راه‌آهن گزینه‌های مدیرعامل پرسپولیس هستند.
البته نزدیکان رویانیان اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص این دو گزینه دارند. برخی می‌گویند او می‌خواهد از علی دایی به عنوان سرمربی و از یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی استفاده کند ولی برخی هم می‌گویند که یکی از آنها به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد.
یحیی و دایی در شرایطی جزو گزینه‌های رویانیان محسوب می‌شوند که جزو قدیمی‌های پرسپولیس هستند. البته دایی تا به امروز به عنوان سرمربی با این تیم قهرمان لیگ نشده و گل‌محمدی هم سابقه چندان زیادی در سرمربیگری ندارد. حالا باید منتظر ماند و دید که تا پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد، شاید ژوزه بماند و شاید هم رویانیان در نهایت مجبور شود که زودتر از حد تصور خودش یک مربی ایرانی را روی نیمکت بنشاند.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...