نسخه چاپی

برانكو اجازه جدایی بازیكنش را صادر كرد

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از صحبت‌هایی كه با برانكو انجام دادم او اجازه داد كه به صورت قرضی از تیم جدا شوم.

به گزارش نما، وضعیت شهاب زاهدی برای جدایی از پرسپولیس هنوز مشخص نیست. این در حالی است که این بازیکن طبق صحبت‌هایی که برای برانکو انجام داده قصد دارد نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری بازی کند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز رضایتنامه این بازیکن را صادر نکردند تا زاهدی این روزها بلاتکلیف باشد.

زاهدی در خصوص آخرین وضعیت خودش گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم اما وضعیتم هنوز مشخص نیست. چیزی که مشخص است این است که من در اختیار پرسپولیس هستم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر در اختیار پرسپولیس است پس چرا در تمرینات حاضر نمی‌شود، افزود: به خاطر اینکه تکلیفم مشخص نیست. فکر می‌کنم تا یکی دو روز آینده همه چیز مشخص شود.

زاهدی تصریح کرد: مدیر برنامه‌های من به باشگاه رفته تا در صورت موافقت مسئولان باشگاه رضایتنامه من را بگیرد چون می‌خواهم قرضی جدا شده و به تیم دیگری بروم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا با برانکو هم در این باره حرف زده است، ادامه داد: بله من با برانکو صحبت کردم و او اجازه داد که از پرسپولیس جدا شوم. برای همین هم سر تمرینات نمی‌روم چون با برانکو هماهنگ کرده‌ام. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و برانکو صلاح دیده که قرضی از پرسپولیس جدا شود.

زاهدی در مورد اینکه مقصد آینده او ماشین‌سازی است، گفت: هنوز به صورت صددرصد مشخص نیست اما می‌توانم بگویم که ماشین‌سازی هم جزء گزینه‌هایم است.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...