نسخه چاپی

حسین نجابت در گفتگو با نما:

مسئولان توان و قدرت جوانان ایرانی را باور كنند/ جوانان كشور، یكی از فاكتورهای قدرت نظام هستند

عکس خبري -مسئولان توان و قدرت جوانان ايراني را باور کنند/ جوانان کشور، يکي از فاکتورهاي قدرت نظام هستند

نماینده ادوار مجلس، گفت: جوانان كشور اگر دارای انسجام باشند و دو قطبی و چند قطبی سازی در آنها وجود نداشته باشد، این به رشد ضریب امنیت داخلی كشور كمك می كند.


حسین نجابت؛ نماینده ادوار مجلس، در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیتهای قدرت در کشور در مواجهه با دشمن، به نما گفت: کشور ایران دارای قدرت نرم است، یعنی در کشور یک ایده به نام اسلام وجود دارد که تبلور آن در حکومت متجلی شده است.
وی ادامه دارد: نظام مردم سالاری دینی دارای شاکله هایی است که شامل استکبار ستیزی، استقلال، پیشرفت علمی، کمک به محرومین و مستضعفین عالم، زیر بار زور نرفتن و مقابله با مادی گری در دنیا است، این شاکله ها مردم را جذب می کند و با هر کدام یک از این شاکله ها می توانیم پیشرفت قابل توجه ای داشته باشیم که الگوی مستضعفان عالم و سبب امیدواری آنان شویم.
نماینده ادوار مجلس، اشاره کرد: قدرت نرم کشور به تدریج به قدرت سخت تبدیل می شود، انگیزه استکبار ستیزی وقتی به خوبی سازمان دهی شود، موجبات قدرت موشکی و ساخت پهباد برای ایران می شود، اما زیر بنا و انگیزه ساخت تجهیزات نظامی خاص، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و قدرت داشتن یک کشور، منحصر به بمب یا کلاهک هسته ای داشتن نیست.
نجابت گفت: در حالی که منشاء قدرت یک نظام، فکر، ایده و قدرت نرم است که تبدیل به وحدت ملی، انسجام داخلی می شود و در نتیجه بعد سخت افزاری تبدیل به بعد نرم افزاری می شود.
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه یک بعد قدرت نرم، قدرت علمی کشور است، تاکید کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی، استکبار ستیزی است که محکم در برابر زورگویان عالم می ایستیم و از ملتهای مظلوم حمایت می کنیم، خود به خود این زمینه تبدیل به فرصت برای نظام جمهوری اسلامی در منطقه می شود، ایران مقاومت منطقه ای را در خاورمیانه ایجاد کرده و از این طریق، استکبار را در منطقه زمین گیر کرده است.
وی تصریح کرد: پیروزی مقاومت در حلب و عراق و... ناشی از انسجام داخلی کشور است، انسجام داخلی کشور باعث شده است، امنیت کشور کاملا تامین شود، این را دست کم نگیریم، جوانان کشور اگر دارای انسجام باشند و دو قطبی و چند قطبی سازی در آنها وجود نداشته باشد، به رشد ضریب امنیت داخلی کشور کمک می کند.
نجابت تاکید کرد: در این صورت، پیشرفت های علمی مثل رشد سلولهای بنیادی، برنامه هسته ای کشور شتاب زیادی به خود می گیرد و خود به خود کشورهایی که نگاهشان به کشور ایران است، نظام جمهوری اسلامی ایران را الگو قرار می دهند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...