نسخه چاپی

هزینه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی چقدر است؟

ربیعی گفت: هزینه های ما در سازمان تامین اجتماعی 8 هزار میلیارد تومان بود و در سال 94 به 16 هزار و 200 میلیارد تومان رسید.

به گزارش نما، علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی شب گذشته با حضور در برنامه "نگاه یک" درباره آخرین وضعیت اشتغال درکشور، جایگاه تعاونی ها در برنامه ششم توسعه، وضعیت حقوق کارگران در سال آینده، برنامه های دولت برای حمایت از قشر آسیب پذیر و آخرین وضعیت حذف برخورداران در هدفمندی یارانه ها با مردم به گفت وگو پرداخت.

وی در بخشی از این گفتگو به بیان هزینه های سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت: هزینه های ما در سازمان تامین اجتماعی 8 هزار میلیارد تومان بود و در سال 94 به 16 هزار و 200 میلیارد تومان رسید. هزینه های ما در بیمه سلامت در سال 92 ، چهار هزار و 300 میلیارد تومان بود که در سال 94 به 12 هزار و 300 میلیارد و در سال 95 به 16 هزار و 500 میلیارد تومان رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه حدود 10 میلیون بیمه شده جدید داشتیم، افزود: بین بیمه روستائیان عشایر و تامین اجتماعی حدود 4 میلیون همپوشانی رخ داده اما این باری به بیمه سلامت اضافه نمی کند و در آن جا افزایش مصارف نداریم.ربیعی اضافه کرد: بخشنامه ای را صادر کردم که از امسال هر ایرانی فقط یک دفترچه بیمه خواهد داشت.

وی گفت: تعدادی از بیمه شدگان تامین اجتماعی بیمه درمان خود را حذف و دفترچه بیمه سلامت مجانی دریافت کردند و هم پوشانی رخ داد که این ها را با مذاکره و تصمیمات مناسب برمی گردانیم. منابع تأمین اجتماعی در بیمه بیکاری ، مستمری و در بیمه درمان به علاوه از کار افتادگی و حوادث ناشی از کار هزینه می شد اما شاید در ماه هایی با تاخیر در درمان هزینه شده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...