نسخه چاپی

مهم‌ترین مسایلی كه روحانی باید به مردم گزارش دهد كدام است؟

حسن روحانی رئیس جمهور امشب در گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح مهم ترین مسایل كشور خواهد پرداخت. شما انتظار دارید رئیس جمهور درباره چه مسائلی به مردم پاسخگو باشد؟

به گزارش نما به نقل از مشرق- طبق اعلام دفتر رئیس‌جمهور، حسن روحانی امشب بعد از بخش خبری 21 شبکه اول سیما به صورت مستقیم نسبت به مسایل روز کشور به مردم گزارش خواهد داد.

این گفتگو در حالی انجام می‌شود که بیش از 3 سال از عمر دولت یازدهم گذشته و تنها حدود 4 ماه تا زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی مانده است و دولت باید در فرصت باقی مانده به جمع بندی اقدامات خود در مدت گذشته بپردازد.

همچنین در مدت اخیر مسایل مهمی همچون وضعیت اقتصادی و رکود، سانحه برخورد دو قطار مسافربری و همچنین قرارداد خرید هواپیماهای مسافربری، بدعهدی آمریکا در اجرای برجام و اعتراف به اشتباه وزیرخارجه، پیروزی محور مقاومت در منطقه و تاثیر انتخابات آمریکا بر سیاست خارجی دولت، رونمایی از منشور حقوق شهروندی و ماجرای زندگی گورخواب‌ها در اطراف تهران، افزایش جهشی قیمت ارز در چندروز اخیر و همزمانی آن با افت شاخص بورس و... به وقوع پیوسته است.

با توجه به این مسایل و فرصت باقی‌مانده از دولت یازدهم، به نظر شما در گفتگوی امشب، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران، در مورد کدام یک از مسایل گزارش دهد؟

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...