نسخه چاپی

نارضایتی مردم كانادا از قطع روابط با ایران

در نظرسنجی روزنامه كلگری هرالد كانادا كه از چند روز پیش آغاز 65 درصد مردم این كشور با تصمیم اوتاوا در قطع روابط دیپلماتیك با جمهوری اسلامی ایران مخالفت كرده اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، روزنامهکلگری هرالداز روز هشتم سپتامبر تاکنون یک نظرسنجی را روی پایگاه این روزنامه قرار داده است.

در این نظرسنجی از مردم کانادا سوال شده که که آیا باتصمیم دولت کانادا درباره تعطیلی سفارت این کشور در ایران و اخراج دیپلماتهای ایرانی موافق هستید؟

853485_orig.jpg


سفارت ایران در کانادا



در پاسخ به این نظرسنجی تاکنون قریب به 65 درصد مخاطبان مخالفت خود را با تصمیم دولت متبوعشان ابراز داشته اند و تنها 35 درصد اعلام کرده اند که این تصمیم را تایید می کنند.

خاطرنشان می شود تصمیم اخیر دولت کانادا که با تبعیت از آمریکا و انگلیس اتخاذ شده، طی روزهای اخیر واکنش شخصیتهای آکادمیک کانادایی و اقشار مردمی را در پی داشته است.

در همین حال امروز برخی رسانه های کاناداییبه تبعات تصمیم اخیر دولت محافظه کار "جوزف هارپر" نخست وزیر کانادا اشاره کرده اند و تاکید دارند: از دست دادن مبادلات تجاری و اقتصادی با ایران که از پیامدهای احتمالی تصمیم اخیر خواهد بود،به نفع مصالح کانادا نیست.

۱۳۹۱/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...