نسخه چاپی

گزینه‌های جانشینی دست‌نشان در صنعت نفت

عضو علی‌البدل هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت:‌ چهار پنج گزینه برای جایگزین دست‌نشان مدنظر ما است كه فیروز كریمی یكی از این گزینه‌ها است.

به گزارش نما، مظفر شاملی درباره خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتن نادر دست‌نشان از سرمربیگری نفت آبادان و جایگزینی فیروز کریمی، اظهار کرد:‌ روز گذشته (شنبه) با مدیرعامل باشگاه بودیم که صحبتی هم در خصوص مربی شد. چهار پنج گزینه در بخش سرمربی مدنظر ما است ولی تاکنون هیچ کدام جواب قطعی نداده‌اند. فیروز کریمی نیز یکی از گزینه‌های مدنظر ما است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در صورتی که به نظر می‌آید دست‌نشان عملکرد خوبی داشته است و عدم نتیجه‌گیری تیم تنها به او بر نمی‌گردد، قصد چنین تغییری را دارید؟ گفت: ‌البته معلوم نیست که سرمربی تغییر کند. به هر حال نیم‌فصل است و ما روی مربی و بازیکن صحبت کردیم.

عضو علی‌البدل هیات مدیره باشگاه نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر تغییر خاصی در بخش سرمربی نیست و بحث این است که اگر تیم وارد بحران شد با در نظر گرفتن چند گزینه، به فکر آینده تیم باشیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید مطرح شدن چنین موضوعی تمرکز سرمربی و بازیکنان را بر هم بزند؟ گفت: خیر، تمام مربیان ایران می‌دانند که ثابت نیستند و هر مربی که سه چهار باخت بیاورد، ممکن است جای خود را به دیگری بدهد. به هر حال مدیریت حق دارد که آینده را هم ببیند. ما کمیته بحران داریم و اگر تیم وارد بحران شد باید از قبل تصمیمی برای این شرایط گرفته شده باشد. هر تغییر سرمربی یک شوک است.

شاملی درباره فیروز کریمی نیز عنوان کرد: زمانی که در لیگ یک هم بودیم، کریمی مدنظرمان بود که بحث جراحی حنجره‌اش مطرح شد و او نتوانست بیاید. بعد هم با دست‌نشان به توافق رسیدیم و خدا را شکر او توانست تیم را جمع و جور کند و نتیجه هم گرفتیم و به لیگ برتر صعود کردیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر جایگاه تیم بد نیست، گفت: اگر بتوانیم چهار پنج بازیکن خوب جذب کنیم، مشکل‌مان حل می‌شود. به هر حال آن‌چه به تیم ما ضربه زد تعطیلات لیگ بود، چرا که تیم‌مان جوان بود و چنین شرایطی برایش سخت بود. ان‌شاءالله که در دور برگشت بتوانیم نتایج را جبران کنیم.

عضو علی‌البدل هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا دست‌نشان لیست ورودی و خروجی را به باشگاه تحویل داده است؟ عنوان کرد: ‌او یک لیست پنج نفره برای جذب بازیکن که شامل بازیکنانی از جمله ‌نورمحمدی، عقیلی، افشین و بدرلو است را به باشگاه داده است. همچنین دنی، بازیکن کلمبیایی را رد کردیم. بازیکنان مصدومی از جمله احمدی و میلاد جهانی نیز از لیست‌مان خارج شدند. در کل ما می‌توانیم چهار بازیکن جذب کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه، گفت:‌ به نظرم آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه با توجه به پولی که داشته‌ایم، به خوبی کار کرده است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...