نسخه چاپی

مدیرعامل سابق تراكتور: سربازی سروش تمام شد

مدیرعامل سابق تراكتورسازی گفت:دیگر رفیعی سرباز تراكتورسازی نیست و طبق قوانین سازمان لیگ هم او بازیكن آزاد محسوب می شود.

به گزارش نما، سعید عباسی در رابطه با وضعیت خدمت سربازی سروش رفیعی اظهار داشت: زمانی که من مدیرعامل تراکتورسازی بودم، با دید مثبت سعی کردیم به این بازیکنان کمک کنیم. چند بازیکن سرباز داشتیم اما نفراتی مثل حمودی، خلیل زاده، رحمانی، عشوری و چند بازیکن دیگر را که کارت های جعلی داشتند، به تراکتورسازی آوردیم. خواستیم به این بازیکنان کمک کنیم تا زودتر به تیم ملی بازگردند. البته قضیه سروش رفیعی متفاوت بود و او فقط به خاطر مشکل پدرش مجبور شد دوباره سربازی برود و در واقع به پای بقیه سوخت.

وی افزود: دقیقا خاطرم نیست اما تاریخ اعزام سروش رفیعی یا 19 اسفند 93 بود و یا 19 فروردین 94 اما به دلیل اینکه در میانه فصل بود، این بازیکن را نمی توانستیم استفاده کنیم. حالا هم طبق اطلاعاتی که من دارم، خدمت سربازی این بازیکن 19 دیماه به پایان می رسد.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در واکنش به بحث اضافه خدمت رفیعی تصریح کرد: این اضافه خدمت برای تمام بازیکنان سرباز وجود داشت اما هیچ کدام از آنها این اضافه خدمت را نکشیدند و بخشیده شدند. فقط سروش رفیعی مانده که او هم بخشیده شده است. حتی بختیار رحمانی که سال قبل تصور می کرد خدمتش در نیم فصل تمام می شود، به دلیل اینکه درخواستش در کمیسیون رد شد، مجبور شد در تراکتورسازی بماند وگرنه بحث اضافه خدمت نبود.

عباسی ادامه داد: الان دیگر رفیعی سرباز تراکتورسازی نیست و طبق قوانین سازمان لیگ هم او بازیکن آزاد محسوب می شود. حتی اگر این اضافه خدمت برای او رد شده باشد، دیگر نمی تواند برای تراکتورسازی بازی کند و آن قضیه جدا از فوتبال است. رفیعی می تواند به هر تیم جدیدی که می خواهد بپیوندد. همه آن بازیکنان سربازی شان تمام شده، پس چطور می گویند برای رفیعی باقی مانده است؟

وی گفت: من حس می کنم برخی فشار می آورند که رفیعی در تراکتورسازی با این ترفندها بماند اما درست نیست. آقایان دیروز می گویند که ما مشکلش را حل می کنیم اما اصلا رفیعی مشکلی ندارد.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی در پایان درباره استعفایش افزود: من، الیاسی و کوهی از هیات مدیره استعفا دادیم اما این استعفا قبول نشد. البته ارتباطی هم با آقای آجرلو نداریم و اصلا هیات مدیره فعلا فعالیت خاصی ندارد. منتظر تصمیم مجمع باشگاه هستیم.
منبع: کاپ

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...