نسخه چاپی

حملات موشكی تكفیری‌ها به «فوعه و كفریا»

گروه‌های تروریستی تكفیری شهرك‌های شیعه‌نشین «كفریا و فوعه» در حومه ادلب سوریه را با بیش از ۳۰ موشك هدف قرار دادند.

به گزارش نما، گروه‌های تروریستی مستقر در شهرک«بنش» در حومه ادلب، بار دیگر شهرک‌های تحت محاصره «کفریا و فوعه» را موشک‌باران کردند.

گروه‌های تروریستی تکفیری بیش از 30 موشک و خمپاره به این شهرک‌ها شلیک کردند که به زخمی شدن شماری از غیرنظامیان بیگناه منجر شد و خسارت‌های زیادی هم به منازل مردم وارد کرد.

خاطرنشان می‌شود باند تروریستی تکفیری موسوم به جیش الفتح تحت فرماندهی جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه تحت فرمان مستقیم رژیم سعودی و ترکیه و قطر از دوم آگوست 2015، شهرک‌های الفوعه و کفریا در حومه ادلب را در محاصره خود قرار داده‌اند و تقریباً هر روز مردم را با خمپاره و تک‌تیراندازهای خود هدف قرار می‌دهند.

در جنوب حلب هم تروریست‌های جیش‌الفتح و جبهه النصره،‌ گردان دفاع هوایی ارتش سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

منابع میدانی از تجمع شمار زیادی از تروریست‌ها در «خان‌العسل و جمعیة الصحفیین» در غرب حلب همزمان با حملات آنها به محله «حلب الجدیده» خبر دادند.

ارتش سوریه در پاسخ به این حملات تروریست‌ها، مواضع آنها در حومه جنوبی و غربی حلب را هدف قرار داد.

خبر دیگر اینکه‌ در حملات ارتش ترکیه به شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب، 11 نفر کشته و 28 نفر زخمی شدند که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

در دیرالزور هم، جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع و تجمعات تروریست‌های داعشی را در البانوراما در جنوب شهر دیرالزور و کوه‌‌های ثرده و اطراف فرودگاه بمباران کردند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...