نسخه چاپی

دست‌نشان: ما كه پرسپولیس و تراكتور نیستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأكید كرد كه تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر بهترین نتایج را گرفته است.

به گزارش نما، نادر دست‌نشان در مورد وضعیت صنعت نفت در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر اظهار داشت: ما چند بازیکن را جذب خواهیم کرد و تعدادی از بازیکنان نیز جدا خواهند شد. یکی از بازیکنانی که احتمال فراوان جدا خواهد شد دنی مهاجم کلمبیایی ماست. او از مدتی قبل اعلام کرد که مشکلات روحی دارد و این موضوع به‌دلیل دوری او از خانواده و همچنین مشکلات مالی است. دنی در بازی‌های کمی به میدان رفت، ولی حالا می‌خواهد جدا شود که این اتفاق رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: جدا از دنی نام سه بازیکن را به باشگاه داده‌ام که آنها هم در فهرست مازاد قرار خواهند گرفت. ما دو جای خالی هم داریم و دو بازیکن مصدوم هم داریم که نام آنها از لیست خارج می‌شود. ما می‌توانیم هشت بازیکن بگیریم و من هم نام شش بازیکن را به باشگاه داده‌ام. ما در شش پست بازیکن می‌خواهیم و برای هر پست نام سه بازیکن را به باشگاه داده‌ام تا با آنها مذاکره شود.

دست‌نشان که تیمش از اواسط نیم‌فصل اول با روند نزولی مواجه شد در این خصوص گفت: شرایط ما می‌تواند در نیم‌فصل دوم بهتر شود، ولی به شرط اینکه بازیکن جذب کنیم. اگر بازیکن جذب نکنیم مشکلات‌مان ادامه خواهد داشت. طبیعتاً ما تراکتورسازی و پرسپولیس نیستیم که قدرت مالی بالایی داشته باشیم و هر بازیکنی را جذب کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان همچنین تأکید کرد: ممکن است در بازی‌ها با مشکل مصدومیت و محرومیت مواجه شویم. این موضوع در نیم‌فصل اول به تیم ما ضربه زد. ما کمبود بازیکن داشتیم، ولی امیدواریم که این ضعف با جذب چند بازیکن برطرف شود. ما در نیم‌فصل اول هم بهترین نتایج را گرفتیم، اما سه باخت خانگی مرا به‌شدت ناراحت کرد و هواداران صنعت نفت هم ناراحت شدند که من به آنها حق می‌دهم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...