نسخه چاپی

ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره بیست و ششم از امروز آغاز شد

عکس خبري -ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره بيست و ششم از امروز آغاز شد

مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان گفت: ثبت نام خبرنگاران نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان از ۲۰ شهریور ماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش نمابه نقل ازقدس ، سعید ساکت اظهار داشت: روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امسال به نظر مشارکت گسترده‌تر کودکان و نوجوانان در این جشنواره تصمیم گرفت که 26 نوجوان اصفهانی را به عنوان خبرنگار نوجوان این جشنواره انتخاب کند.
وی ادامه داد: به همین منظور نوجوانان متقاضی به انجام وظیفه خبرنگاری در جشنواره بیست و ششم از دوشنبه 20 شهریور تا سه شنبه 28 شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به موزه هنرهای معاصر اصفهان برای این بخش ثبت نام کنند.
مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص شرایط متقاضیان ثبت نام در این بخش تصریح کرد: تمامی متولدین سال‌های 1375 تا 1379 که معدل آخرین سال تحصیلشان حداقل 18 باشد و علاقه‌مند به امور رسانه‌ای مجاز به ثبت‌نامند.
وی ادامه داد: پس از ثبت نام، آزمون گزینش روز شنبه دوم مهر ماه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند.
ساکت خاطرنشان کرد: برگزیدگان مصاحبه حضوری به عنوان خبرنگار نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انتخاب می‌شوند و 20 ساعت تحت آموزش مجرب‌ترین نویسندگان و روزنامه‌نگاران سینمایی و هنری شهر اصفهان قرار می‌گیرند.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...