نسخه چاپی

تلویزیون هایی به باریكی یك كاغذ آمدند

عکس خبري -تلويزيون هايي به باريکي يک کاغذ آمدند

شركت ال جی، بزرگترین تولید كننده پنل های OLED در جهان، در سال گذشته برای نخستین بار پرده از یك فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی كه به مانند یك ورق كاغذ هستند و علاوه بر ویژگی تلویزیون، می توانند در مصارف آموزشی و تجاری نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش نما به نقل از مجله سخت افزار: شرکت ال جی، بزرگترین تولید کننده پنل های OLED در جهان، در سال گذشته برای نخستین بار پرده از یک فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی که به مانند یک ورق کاغذ هستند و علاوه بر ویژگی تلویزیون، می توانند در مصارف آموزشی و تجاری نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.


شایعاتی مبنی بر معرفی آنها در نمایشگاه CES 2016 بود، با این وجود این نمایشگرها هیچگاه به طور رسمی رونمایی نشده و وارد بازار نیز نشدند. اما آخرین اخبار حاصل از کمپانی کره ای LG نشان می دهد که این نمایشگرها در نمایشگاه CES 2017 معرفی و حتی به بازارهای خرید و فروش وارد خواهند شد. این تلویزیون ها با نام Wallpaper TV شناخته خواهند شد و یک مدل جدید به عنوان اولین سری از آنها آماده عرضه بازار است که W7 نام دارد.


تلویزیون های Wallpaper TV به ضخامت یک کارت اعتباری بوده و توسط آهن رباهایی که در اطراف آن تعبیه شده است، به یک براکت دیواری متصل می گردد. نسخه 55 اینچی آن نزدیک به 1 میلی متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد. در چشم انداز ال جی مدل های 65 و 75 اینچی از این محصول نیز قرار دارند. در حال حاضر مشخصات فنی و قیمت گذاری تلویزیون های Wallpaper TV تا نمایشگاه CES 2017 مسکوت خواهد ماند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...