نسخه چاپی

تأكید آیت‌الله یزدی بر امانت بودن آرا در زمان اخذ رأی

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نخستین دقایق شروع رای گیری با شركت در انتخابات، بر ضرورت حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته تاكید كرد.

به گزارش رسا، آیت الله محمد یزدی رییس شورای عالی حوزه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نخستین ساعات اخذ رای، رای خود را به صندوق سیار شماره 408 انداخت.

آیت الله یزدی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امیدواریم ملت شریف ایران در این روز حماسه ای خلق و چشم دشمنان نظام را کور کنند گفت: تصور می کنم یک وظیفه شرعی و ملی را انجام دادم و از اینکه رای خود را در نخستین ساعات به صندوق انداختم بسیار خرسندم و مطمئن هستم ملت ایران در این روز همچون روزهای دیگر برای تثبیت نظام در پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه خلق خواهند کرد.

رییس جامعه مدرسین تصریح کرد: در روایات دینی ما آمده است یدالله مع الجماعه ، هرچه اجتماع مردم در این روز با شکوه تر باشد برکت الهی بیشتر خواهد بود و به مردم توصیه می کنیم تحت هر شرایطی و در هر صورت پای صندوق های رای حاضر شوند چرا که نفس حضور سبب تثبیت نظام و خنثی شدن توطئه بدخواهان و دشمنان نظام می شود.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح از سوی مردم یاد آور شد: انتخاب اصلح خیلی مهم است چرا که ما باید مجلسی در خور شأن نظام اسلامی داشته باشیم، نمایندگان به قانون اساسی توجه داشته باشند و بدانند نماینده کل کشور هستند و باید منافع ملی را در نظر بگیرند و البته نسبت به حل مشکلات حوزه انتخابیه خود نیز باید توجه داشته باشند.

آیت الله یزدی افزود: من گاهی می بینم نصاب مجلس کم است، نمایندگان باید اعتبار مجلس را حفظ کنند و توجه بیشتری داشته باشند به ویژه کسانی که دارای تخصص بیشتر هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از بصیرت، هوشیاری و زمان شناسی مردم خاطر نشان کرد: بحمدلله مردم ما روشن و بیدار هستند و در هیچ کجای دنیا این گونه مردمی وجود ندارد، مردم به مسائل و امورات مجلس توجه دارند از این رو توصیه می شود کسانی انتخاب شوند که تخصص و تعهد لازم را داشته باشند و من مطمئنم در آینده مجلس خوبی خواهیم داشت.

وی در پایان از تلاش های دست اندرکاران ستاد برگزاری انتخابات قم قدردانی کرد و گفت: هر رای مردم امانت است و احکام امانت را باید در این خصوص مراعات کرد تا هیچ شک و شبهه ای پیش نیاید.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...