نسخه چاپی

ضرورت تعیین آلترناتیو روحانی برای اصلاح‌طلبان

دبیركل حزب همبستگی دانش‌آموختگان با تأكید بر اینكه تعیین آلترناتیو برای روحانی یك ضرورت است، گفت: عقل سیاسی ایجاب می‌كند در كنار آقای روحانی یك نفر دیگر هم حضور داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران در جمع خبرنگاران درباره تحرکات انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: ما بنا داریم در قالب مجموعه اصلاح‌طلبان حرکت کنیم، اما طبعاً ملاحظات خاص خود را خواهیم داشت.

وی افزود: ما یک کمیته خاص برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تشکیل داده‌ایم و قرار است در این کمیته عملکرد شوراها را موردبررسی کند و برنامه مدونی برای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا ارائه دهد.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان تأکید کرد: سعی خواهیم کرد برای انتخابات شوراها با کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب هماهنگ باشیم، اما اگر به جمع‌بندی نرسیدیم کاندیدای اختصاصی خود را در 22 استان معرفی خواهیم کرد.

شریف با تأکید بر اینکه آلترناتیو روحانی از سوی اصلاح‌طلبان یک ضرورت است، گفت: اصلاح‌طلبانی که در سال 92 از آقای روحانی حمایت کردند هنوز معتقد هستند که باید از روحانی در سال 96 حمایت کنند، اما عقل سیاسی ایجاب می‌کند که حتماً در کنار روحانی فرد دیگری نیز حضور داشته باشد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...