نسخه چاپی

مهار آتش‌سوزی مخزن ۱۹ پایانه نفتی خارگ بدون خسارت

رئیس روابط عمومی شركت پایانه های نفتی ایران گفت: آتش سوزی مخزن شماره ۱۹ پایانه نفتی خارگ با اقدام به موقع تیم ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ بدون هیچ گونه خسارت و تلفاتی مهار شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از مهار آتش مخزن شماره ۱۹ پایانه نفتی خارگ خبر داد و افزود: آتش سوزی در حین انجام تعمیرات اساسی با سرعت عمل کارکنان ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه بطور کامل مهار شد واز خسارت به تأسیسات جلوگیری به عمل آمد.

مجتبی عوض زاده گفت: آتش سوزی مخزن شماره ۱۹ پایانه نفتی خارگ با اقدام به موقع تیم ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ بدون هیچ گونه خسارت و تلفات مهار شد.

رئیس روابط عمومی پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: تعمیرات اساسی کلیه مخازن ذخیره سازی پایانه نفتی خارگ طی یک برنامه زمان بندی مشخص در جهت به روزرسانی و تداوم پایدار تولید، ذخیره سازی و صادرات نفت خام و مدیریت راهبردی این عملیات همه ساله در حال انجام است و در حین تعمیرات اساسی نیز تمامی تمهیدات برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی اندیشیده می شود.

وی در ادامه افزود: باتوجه به افزایش تولید و صادرات نفت خام کشور در پسابرجام، بعضی از تعمیرات اساسی مخازن به دلیل خارج نشدن مخزن از چرخه عملیاتی در حین عملیاتی بودن مخزن انجام می‌گیرد، که خوشبختانه دراین حادثه فقط مکانیکال سیل مستعمل مخزن که در حال تعویض بوده دچار حریق می شود و به مخزن آسیبی وارد نشده است.

عوض زاده در پایان یادآور شد: یکی از زیر ساخت های بسیار مهم و استراتژیک در فرایند صادرات نفت، مخازن ذخیره سازی می باشند. شرکت پایانه های نفتی ایران بر اساس استانداردهای رایج در دنیا همواره کلیه تمهیدات لازم در خصوص تعمیر ونگهداری این تاسیسات حیاتی را سرلوحه برنامه ها و فعالیت های خود قرار داده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...