نسخه چاپی

وقتی نكونام درباره مشكلاتش یا قلعه‌نویی و رحمتی حرف می‌زند

جواد نكونام در مصاحبه خودش با فردوسی‌پور صحبت‌های جالبی درباره استقلال داشت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ جواد نکونام در بخش دوم صحبت هایش که در آیتم ویژه ۹۰ پخش شد، صحبت های جالبی داشت. مخصوصا درباره استقلال و اتفاقات پشت پرده ای که در این تیم می‌افتد.

بازگشت به استقلال
الغرافه برای دو سال قرارداد 5 میلیونی به من پیشنهاد کرد. اما خانواده من استقلالی بودند و دوست داشتم خودم هم به تیم محبوبم بیایم. البته من مخالف دروغ بودم و در هنگام ورود به استقلال چیزی از این تیم نگرفتم. باز هم به آن روزها برگردم به استقلال می آیم اما الان می دانم چه کار کنم. خیلی بازیکنان خیلی کارها می کنند ولی نمی گویند و من الان می دانم چه کار کنم.

رابطه‌ای که با قلعه‌نویی و رحمتی خراب شد
من به خاطر استقلال و قلعه نویی به این تیم آمدم. به نظرم یک سری نفرات خبر آوردند و بردند و رابطه ما را خراب کردند. من چیزهایی دیدم که در پاس اصلا ندیده بودم. از دنیایی آمده بودم که این حرفها جایگاهی نداشت. صحبت ها این بود که اگر من به استقلال بیایم کاپیتان تیم می شوم اما من در مصاحبه مطبوعاتی گفتم که بازیکنانی هستند که از من سابقه بیشتری دارند. اختلاف نظر من و رحمتی بر سر موضوعاتی است که نمی خواهم صحبت کنم. کی روش با این همه افتخارات قطعا به حرف یک بازیکن گوش نمی دهد.

ضربه به استقلال از بیرون
همه دنبال این هستند که موفقیت را برای خودشان به دست آوردند. آن ها حواشی را برای تیم درست می کنند. در ایران در هر حال که جنجال کنی به نفع تو است. اما من می خواهم وجهه ام را حفظ کنم.

پاس، استقلال یا اوساسونا؟
نمی توان یکی را برگزید. از لحاظ قلبی استقلال، از لحاظ موفقیت و شروع کار؛ پاس و از نظر ماندن و افتخارات، اوساسونا را انتخاب می کنم.

۱۳۹۵/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...