نسخه چاپی

غلامرضا رضایی: به تیم‌ملی برمی‌گردم

عکس خبري -غلامرضا رضايي: به تيم‌ملي برمي‌گردم

پرسپولیس با وجود آن كه در فهرست بازیكنان این فصل خود نام‌های بزرگی را گنجانده، اما در میدان عمل نتوانسته به جایگاهی در خور نام خود و ستارگانش برسد. غلامرضا رضایی كه پس از مدت‌ها از آخرین فهرست تیم ملی جا مانده، درباره شرایط خود و پرسپولیس اینگونه پاسخگوی سوالات ما بود.

به گزارش نمابه نقل ازقدس،از تعطیلات لیگ در غیاب ملی‌پوشان و این تعداد مصدوم استفاده لازم را برده ا‌ید؟
خب البته که اگر کل نفرات در چنین فرصتی کنار هم حضور داشتند به طور حتم خیلی بهتر می‌شد روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کرد. اما در غیاب ملی‌پوشان و مصدومان پیشبرد کار یک مقدار سخت‌تر شد.
این یک وضعیت بد برای پرسپولیس است؟
ببینید ما در این تعطیلات بازیکنانی را در اختیار نداشتیم که طی 7 بازی این فصل اکثرا جزو نفرات اصلی و فیکس تیم بودند. اما بدتر از آن این است که پشت سر هم با مصدومیت بازیکنان‌مان مواجه می‌شویم. این‌ها به هیچ وجه خبرهای خوبی برای پرسپولیس نیست. ان‌شاءا... که از این به بعد با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.
اما خب مصدومیت برای فوتبالیست‌ امری گریزناپذیر است؟
درست است که مصدومیت جزیی از فوتبال تلقی می‌شود. ولی این طور که بخواهیم در یک هفته 3، 4 تا مصدوم بدهیم نمی‌تواند خوب باشد و به ضرر تیم است.
مانوئل ژوزه هم از این مساله ناراحت است؟
اصلا همه ناراحت هستیم. وقتی یک بازیکن مصدوم شود، گزینه‌ای بوده که می‌توانست به تیم کمک کند. ان‌شاءا... ملی‌پوشان برگردند و مصدومان هم هر چه زودتر سلامتی‌شان را به دست آورند.
این قصه مثل این که هر فصل باید برای پرسپولیس تکرار شود؟
فصل قبل هم اگر به یاد داشته باشید همه می‌گفتند خیلی بازیکن داریم. اما از هفته دوم مصدومیت‌ها شروع شد. تا همه می‌آمدیم روند رو به جلویی را در پیش بگیریم یا لیگ تعطیل می‌شد یا مصدوم می‌دادیم.
با همین نفرات فعلی چه برنامه‌هایی را پیش بردید؟
با نفراتی که در این مدت در تمرینات حضور داشتند کارهای مفیدی انجام دادیم. شرایط خوب است. فردا (امروز) هم یک بازی دوستانه داریم. این بازی می‌تواند در مورد برنامه‌های تاکتیکی به ما کمک کند.
هم هواداران و هم خودت عادت کرده بودید که اسم غلامرضا رضایی همیشه در تیم ملی حضور داشته باشد؟
علاوه بر دو بازی برابر ازبکستان و قطر که به علت مصدومیت در خدمت تیم‌ملی نبودم، در سایر بازی‌ها از زمانی که مصدومیتم برطرف شد، آمدم و خوب کار کردم. در ترکیب تیم حضور داشتم. حالا درست است که تیم‌مان قدری بد نتیجه گرفت. اما شرایط خودم بعد از مصدومیتم خدا را شکر روز به روز بهتر می‌شود. همیشه تلاش کرده‌ام عضو مفیدی برای تیم ملی کشورم باشم. مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره به تیم ملی برگردم.
البته اگر پرسپولیس بتواند نتایج خوبی کسب کند؟
تلاشم را می‌کنم تا در اردوی بعدی جزو دعوت شده‌ها قرار بگیرم. دوست دارم در تیم‌ملی باشم و مطمئن باشید ان‌شاءا... حقم را خواهم گرفت. این طور نیست که حالا یک اردو حضور نداشته‌ام بخواهم باز بیرون بمانم. مطمئن باشید به تیم ملی برمی‌گردم و جایگاهم را پس می‌گیرم.
برابر لبنان جای غلامرضا رضایی خالی است؟
نه؛ چون بچه‌هایی که هستند گروه خوبی را تشکیل داده‌اند. خدا را شکر تیم ملی الان بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. همه بچه‌ها آماده هستند. ان‌شاءا... برابر لبنان به پیروزی برسیم تا در ادامه مسیر کار راحت‌تری داشته باشیم.
از شرایط پرسپولیس در جدول صحبت می‌کنی؟
شرایط پرسپولیس از لحاظ جدولی به هیچ وجه مناسب نیست. این را کل تیم قبول داریم. مطمئن باشید که از همین بازی برابر نفت تمام تمرکزمان به کسب 3 امتیازهای موجود است. ان‌شاءا... با پیروزی در این بازی شرایط‌مان با توجه به این فاصله‌های کم بهتر می‌شود. درست است که 7 هفته از بازی گذشته، اما فاصله‌مان با صدر جدول 4، 5 امتیاز است. این فاصله به طور حتم قابل جبران است. تلاش‌مان را خواهیم کرد از بازی برابر نفت استارت خوبی برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول بزنیم.
درباره تماس‌هایی که با بازیکنان پرسپولیس گرفته می‌شود چه صحبتی داری؟
من در جریان این مسایل نیستم. اما مسوولان باشگاه با قدرت پیگیر همه مسایل مربوط به تیم هستند و به این مورد هم رسیدگی‌های لازم را خواهند کرد.

۱۳۹۱/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...