نسخه چاپی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با نما مطرح كرد:

تخریب اصولگرایان گام بلند اصلا‌ح‌طلبان برای انتخابات/ اختلاف جدی میان اصلاح طلبان

عکس خبري -تخريب اصولگرايان گام بلند اصلا‌ح‌طلبان براي انتخابات/ اختلاف جدي ميان اصلاح طلبان

با توجه به اینكه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم اصلاح طلبان در تلاش هستند تا با متهم كردن اصولگرایان، سرپوشی بر عملكرد ضعیف خود بگذارند و این رفتار آنها صرفا ً رنگ و بوی انتخاباتی دارد.

برنامه متن و حاشیه در شب دوازدهم دی ماه با موضوع بررسی نامه 30 ضدانقلاب به ترامپ و با حضور حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و مصطفی کواکبیان فعال اصلاح طلب و نماینده مردم تهران در مجلس برگزار شد. در این برنامه مناظره گونه شریعتمداری با ارائه دلایل مستند به بیان نقاط ضعف جریان اصلاح طلب پرداخت و در سوی مقابل دبیر کل حزب مردمسالاری با هیاهو و بدون ارائه مستندی تلاش داشت اصولگرایان را متهم به مقابله با دولت و همراهی با ترامپ برای برهم زدن برجام و در نهایت ضربه به منافع ملی نماید. در جای جای این برنامه مدیر مسئول کیهان از آقای کواکبیان بابت سخنانش، مطالبه سند و مدرک کرد اما بازهم کواکبیان با متهم کردن اصولگرایان، هیچ سندی ارائه نداد.
در این باره سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم اصلاح طلبان در تلاش هستند تا با متهم کردن اصولگرایان، سرپوشی بر عملکرد ضعیف خود بگذارند و این رفتار آنها صرفا ً رنگ و بوی انتخاباتی دارد.
کمال الدین سجادی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی نما با بیان اینکه الان در همه زمینه ها هواداران دولت فعال شده اند تا عملکرد ضعیف دولت را توجیه کنند، افزود: در فضای انتخاباتی تخریب اصولگرایان برای جناح مقابل یک هدف مشترک شده است، درحالی که اختلافات بین خودشان موج می زند و به خاطر هدف مشترک است که با هم همکاری می کنند، شاهد این مدعا هم سخنان محمدرضا تاجیک است که این اختلافات را علنی مطرح کرد.وی در مصاحبه اش تاکید دارد که اصلاح طلبان نگاه ابزاری به اعتدال گرایان دارند کما اینکه همین نگاه را هم اصلاح طلبان به جریان اعتدال گرا دارد و یا وی در جایی دیگر اذعان دارد که "اگر بخواهم عریان‌تر بگویم خیلی جاها بین جریان کارگزاران و جریان اصلاح طلبی جغرافیای متمایز وسیعی وجود دارد و در جاهای مختلف خود را نشان می‌دهد".
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به حوادث فتنه 88 و نقش اصلاح طلبان در وقایع پس از انتخابات ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه بخش اعظمی از جریان اصلاحات را که با فتنه همراهی کرده بود، به حاشیه فرستادند، لکن آنها از طریق ائتلاف با جریان اعتدال گرا بر اساس نگاه بازگشت به قدرت و با استراتژی فتح سنگر به سنگر تلاش دارند که دوباره در حکومت جای پائی برای خود باز کنند.
وی از برجام به عنوان دستاویز اصلاح طلبان در انتخابات یاد کرد و افزود: آنها با برجامی که تقریبا ً به گفته خود مسئولان دولت دستاوردی برای مردم نداشته و با بزرگنمائی آن در انتخابات مجلس، سعی کردند تعداد زیادی از کرسی ها را تصاحب کنند، لکن اگر چه در تهران موفق شدند اما در سایر نقاط کشور نتیجه آنی نشد که آنها می خواستند، لذا هم اکنون بحث همراهی با دولت را علی رغم اختلافات عمیقی که بین آنها وجود دارد مطرح می کنند، هر چند دولت هم به دلیل عملکرد ضعیف آن چندان مورد توجه نیست.
سجادی به نامه نگاری اخیر چند تن از اصلاح طلبان و ضدانقلابهای فراری از کشور به ترامپ جهت تشدید تحریم ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: جریان اصلاح طلبی در داخل کشور با ادعای اینکه اگر علیه آنها موضع بگیریم، آنها را بزرگ و مطرح کرده ایم، تا کنو واکنش رسمی به این حرکت خائنانه انجام نداده اند، اما باید در پاسخ به آصلاح طلبان گفت، در شرایط رسانه ایی موجود که کوچکترین خبر هم به سرعت منتشر می شود، خائنین خود را مطرح کرده اند، بر همین اساس باید برای توجیه عدم موضع گیری خود به فکر مطلب دیگری باشند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...