نسخه چاپی

تشكیل كمیته مشترك فراكسیون امید و وزارت كار در مورد اشتغالزایی

سخنگوی فراكسیون امید مجلس از تشكیل كمیته مشتركی بین این فراكسیون و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی راه‌های اشتغالزایی در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش نما, بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اشاره به جلسه امروز (سه‌شنبه، 14 دی‌ماه) این فراکسیون، گفت: جلسه فراکسیون امید با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز تمامی اعضای این فراکسیون به منظور بررسی وضعیت اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای فراکسیون دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون وضعیت اشتغال در برنامه ششم توسعه را تشریح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: در بخش دیگری از این جلسه درباره نحوه تعامل وزارت کار با فراکسیون امید به منظور برون‌رفت از مشکلات کنونی در راستای کاهش آمار بیکاری بحث و تبادل نظر شد و اعضای فراکسیون دید‌گاه‌های خود را به وزیر تعاون اعلام کردند.

پارسایی همچنین از تشکیل کمیته‌ای مشترک بین فراکسیون امید مجلس و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مشکلات اشتغال خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز فراکسیون امید مجلس مقرر شد که این کمیته با حضور تعدادی از اعضای فراکسیون به زودی تشکیل شود.

۱۳۹۵/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...